گلخانه طرح آرمان

گلخانه طرح آرمان

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: مرکزی

ساخت و احداث گلخانه
گلخانه طرح آرمان
طراحی ، ساخت و نصب گلخانه ایرانی - گلخانه مدرن در اراک

شرکت آرمان کشت آریایی سبز در جهت کسب رضایت مشتریان و احداث گلخانه ای که بتواند محاسن گلخانه های طرح اسپانیایی و کره جنوبی را داشته باشد و فاقد معایب این گلخانه ها باشد، به وسیله تحقیقات و تجریبات گذشته و فناوری روز جهان اقدام به طراحی و ساخت این سبک سازه نموده است.

گلخانه طرح آرمان به عنوان اولین و تنها سازه گلخانه طراحی شده برای اقلیم ایران دارای ثبت اختراع به شماره 14251 می باشد .
از مشخصات این سازه می توان به مقاومت بسیار بالا در مقابل باد و بارش برف و استهلاک بسیار پایین، آسانی تعمیر و نگهداری، سطح نوری بالاتر نسبت به گلخانه های کره ای، ارتفاع بلند و قابلیت نصب کلیه تجهیزات به روزجهان بر روی این سازه اشاره کرد. همچنین به علت داشتن دریچه های رول آپ، قفل های پلاستیک، آلومنیوم آلیاژی با فاصله کم، قابلیت استفاده از این سازه در شرایط اقلیمی بسیار نامطلوب با کارآمدی بسیار بالا را فراهم می سازد.
فاصله دهانه: 8 متر
فاصله ستون های میانی و کناری: 3 متر
دریچه سقفی: به صوت رول آپ تمام اتوماتیک
فاصله کمان ها: 1/5 متر
جنس تمامی قطعات نصب شده بر روی این سازه ها، گالوانیزه گرم و آلومینیوم آلیاژی دارای طول عمر بسیار زیاد در شرایط گلخانه می باشد.

مالکیت معنوی این طرح گلخانه با کلیه قطعات آن و نوع آوری های آن متعلق به شرکت آرمان کشت آریایی سبز می باشد و هرگونه شبیه سازی الگو برداری و کپی از طرح و قطعات آن قطعآ پیگرد قانونی خواهد داشت .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   مهندس شاهینی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.armankesht.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۱۷:۳۶:۲۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   250
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,گلخانه,طرح,آرمان,گلخانه طرح ارمان,انواع گلخانه,گلخانه اراک,گلخانه ایرانی,گلخانه مدرن,تجهیز گلخانه,ساخت گلخانه,نصب گلخانه اراک,احداث گلخانه,طراحی گلخانه,نصب گلخانه,گلخانه طرح آرمان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام