پلی اتیلن

پلی اتیلن

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: البرز

لوله و اتصالات با مواد پلی اتیلن می تواند بهترین گزینه برا ی سیستم های انتقال سیالات در پروژه های بزرگ و کوچک صنعتی، نیروگاهها و سیستم آبرسانی باشد. سیستم های فاضلاب شهری، سیستم های گازرسانی و پروژه های بزرگ اطفاء حریق بهترین پیشنهاد برای استفاده گسترده از لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد. دلائل زیر می تواند بطور خلاصه این ادعا را ثابت نماید:

• لوله و اتصالات پلی اتیلن در برابر تعداد بیشماری از مواد شیمیائی مقاوم هستند و دچار خوردگی نخواهند شد لذا در پروژه هائی که لوله و اتصالات فلزی یا بتنی امکان ادامه حیات ندارد لوله و اتصالات پلی اتیلن مقاومتی عالی از خود نشان می دهند.

• اتصالات پلی اتیلن در صورت اجرای صحیح و جوشکاری استاندارد نشتی نخواهند داشت و مقاومتی برابر با لوله اصلی را دارا خواهند بود.

• با توجه به انعطاف پذیری فوق العاده لوله و اتصالات پلی اتیلن، این لوله ها می توانند در برابر حرکات زمین و زلزله مقاوم باشد و تنش های خمشی و کششی را براحتی تحمل نمایند. این خاصیت هزینه تعمیرات و یا بازسازی خطوط انتقال را بسیار کاهش می دهد.

• هزینه ترانشه و بستر سازی شبکه لوله و اتصالات پلی اتیلن بسیار پائینتر از مشابه فلزی و یا بتنی آن می باشدو حتی در بعضی از پروژه ها نیازی به بستر سازی ندارد.

• عمر لوله و اتصالات پلی اتیلن با کاربردهای مختلف طولانی و بیشتر از 50 سال است.

• با توجه به اینکه مواد اولیه لوله و اتصالات پلی اتیلن در برابر حملات بیولوژیکی مقاوم هستند می تواند برای انتقال آب شرب شهری مورد استفاده قرار گیرد و نیازی به فرآوری لوله برای انتقال آب شرب ندارد که این خاصیت می تواند هزینه های اجرا را تا 50% کاهش دهد.

• وزن سبک لوله و اتصالات پلی اتیلن حمل و نقل این تجهیزات را ساده تر از نمونه های فلزی و بتنی می نماید و باعث کاهش هزینه های اجرا و سرعت بالاتر انتقال از محل تولید تا اجرا می شود.

• لوله و اتصالات پلی اتیلن دوستدار محیط زیست هستند و انرژی کمتری را با توجه به عدم به نیاز عایق کاری به هدر می دهند ضمنا در تولید آنها گازهای گلخانه ای کمتری تولید می شود . ضمنا با توجه به امکان بازگشت لوله و اتصالات پلی اتیلن به طبیعت، باعث آلودگی محیط زیست نمی شوند و می تواند پس از پایان عمر کارکردشان مجددا به انرژی تبدیل شود.

• مواد اولیه پلی اتیلن این امکان را می دهد که با تغییرات در آن به عملکردهای بهتر و دست یافت و امکان تبدیل آن به محصولات با کارائی بالاتر فراهم می باشد.
09121249231
02612701094
www.rothengaran.com




اطلاعات تماس

نام   عزیزی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ ۰۷:۳۱:۱۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۰۳:۰۱:۱۴
تعداد نمایش   592
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام