آبیاری مطمئن با سیستمهای اتوماتیک قطره ای و بارانی

آبیاری مطمئن با سیستمهای اتوماتیک قطره ای و بارانی

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: تهران

خرید و فروش سیستم اتوماتیک قطره ای و بارانی
فروش سیستم اتوماتیک بارانی
طراحی و اجرای سیستم آبیاری
آبیاری تحت فشار که آبیاری قطره ای و بارانی را شامل می شود، سال هاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی برای آبیاری فضاهای سبز خانگی و شهری، باغات و مزارع، زمین های ورزشی و در مواردی خاص همچون کنترل گرد و غبار و ... مورد استفاده قرار می گیرد. طی سالهای اخیر در ایران نیز مسئله کم آبی موجب شده تا توجه بیشتری به شیوه های نوین آبیاری گردد. در کنار صرفه جویی در آب، سهولت استفاده و بهره برداری از این سیستم ها، عدم نیاز به کاربر (سیستم های اتوماتیک و هوشمند آبیاری)، کارامدی و دقت بالای آبیاری آنها موجب شده تا پای قطره چکان ها و آبپاشها به باغچه ها، گلدانها، پنت هاوس ها، روف گاردن ها و سایر فضاهای سبز خانگی هم باز شود و سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی مشتریان پرو پا قرصی به غیر از باغداران و کشاورزان پیدا کند. اما علیرغم کارآمدی و مزایای منحصر بفرد سیستم های نوین آبیاری که آنها را از شیوه های آبیاری سنتی و قدیمی کاملا متمایز می کند شاهد نارضایتی و گله مندی افرادی هستیم که از این سیستم ها برای آبیاری باغ، ویلای شخصی و یا فضای سبز منزلشان بهره جستند. بازدیدها و بررسی کارشناسان ما نشان مید هد که این سیستم ها اغلب توسط افراد غیر فنی و بدون پشتیبانی شرکت های متخصص آبیاری اجرا شده اند. و نتیجه اینکه سیستم های پیشرفته آبیاری که در همه جای دنیا بطور معمول استفاده می شود در ایران زیر سوال رود و در مورد ناکارآمدی آنها صحبت به میان آید. حال آنکه اگر این سیستم ها از یک طراحی صحیح هیدرولیکی برخوردار باشند و بدرستی اجرا شوند تمامی منافع و مزایایی که برای آنها پیش بینی شده تحقق می یابد.
علم و تخصص آبیاری، تجربه در زمینه طراحی و اجرای آبیاری در فضاهای مختلف همچون باغ، مزرعه، فضای سبز خانگی و شهری، و آشنایی کامل با تجهیزات بروز آبیاری دنیا و وضعیت بازار ایران از جمله اصول ضروری و واجبی است که جهت انتخاب مجریان طرح های آبیاری باید مد نظر قرار گیرد.




اطلاعات تماس

نام   شرکت فن آب گستر
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.fanabgostar.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ۲۲:۴۷:۱۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   118
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,آبیاری,مطمئن,سیستمهای,اتوماتیک,قطره,و,بارانی,فروش سیستم اتوماتیک قطره ای,خرید سیستم اتوماتیک قطره ای,سیستم اتوماتیک بارانی,فروش سیستم اتوماتیک بارانی,خرید سیستم اتوماتیک بارانی,اجرای سیستم آبیاری,طراحی سیستم آبیاری,آبیاری تحت فشار,آبیاری مطمئن با سیستمهای اتوماتیک قطره ای و بارانی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام