خرید و فروش مستقیم حبوبات دیم درجه یک خراسان شمالی

خرید و فروش مستقیم حبوبات دیم درجه یک خراسان شمالی

دسته: صنعت > کشاورزی

استان: خراسان شمالی

«بازرگانی و پخش به پخت، خرید و فروش مستقیم انواع حبوبات درجه یک دیم و آبی خراسان شمالی»

حبوبات و خشکبار خراسان شمالی به ویژه محصولات دیم این منطقه محصولاتی با کیفیت است که بیشتر مشتریان حبوبات داخل و خارج به دنبال آن هستند و برای تهیه آن به دنبال راهی هستند تا بتوان آن را با قیمت کمتری خریداری نمایند.

یکی از مزایای بازرگانی و پخش به پخت، که این محصولات را از طریق اینترنت عرضه می کند، قیمت مناسب تر آن نسبت به سایر قیمت های موجود در بازار است. این قیمت مناسب به دلیل عرضه ی مستقیم این محصولات به بازار است.

این بازرگانی با مدیریت مهندسی شده و با ارتباط مستقیمی که با کشاورزان و تولید کنندگان حبوبات خراسان شمالی برقرار نموده، توانسته است قیمتی رقابتی را برای این محصولات ارایه دهد.

این مرکز آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات درجه یک خراسان شمالی و توزیع و پخش در سرتاسر ایران و حتی صادرات به خارج از کشور اعلام می دارد و رسالت خویش را، رساندن بهترین مواد غذایی بر سر سفره مردم جهان می داند.

ارتباط با مدیران بازرگانی و پخش به پخت:
09159863656 مهندس روح الله رجائی
09369362610 ارتباط تلگرام
maya.rejaie@gmail.com




اطلاعات تماس

نام   روح الله رجائی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ ۰۸:۳۶:۴۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۰۴:۰۶:۴۶
تعداد نمایش   559
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خرید,فروش,مستقیم,حبوبات,دیم,درجه,خراسان,شمالی,مرکز پخش حبوبات خراسان,قیمت حبوبات,خرید و فروش حبوبات درجه یک,خرید و فروش مستقیم حبوبات دیم درجه یک خراسان شمالی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام