رزین سنگ و آجر نمای ساختمان مترمربعی 500

رزین سنگ و آجر نمای ساختمان مترمربعی 500

دسته: املاک وساختمان > مصالح ساختمانی

استان: البرز

نانو نما ، پوشش نانو نمای ساختمان ، نانو آجر ، پوشش نانو برای سنگ ، سنگ نانو
قیمت مترمربعی 500 تا 1000 تومان (گارانتی 15 سال)
سنگ نما ، آجر نما ، نماهای سیمانی
سنگ های نمای ساختمان بسیار فشرده است و آب کمتر درون آن رسوخ می کند اما ماندن و پهن شدن آب روی سنگ ها باعث ایجاد رسوب، غشاء زیستی و نفوذ جامدات معلق در سنگ میشود و اینها عواملی هستند تا جلبک ها بر آن چسبیده و رشد کنند.
جلبک باعث رشد فزاینده مجموعه ای از کپک ها ، باکتریها و سایر میکروارگانیسم ها می گردد که مجموعه ای مضر برای سلامتی انسان و ظاهر سنگ ها هستند. در اثر اعمال پوشش ضد آب تهیه شده توسط گروه تولیدی اجرایی هورسان بر روی سنگ، جلبک و به تبع آن قارچ و کپک نیز فرصتی برای رشد پیدا نکرده و ظاهر سنگ تمیز و زیبا می ماند.

صدمات ظاهری ناشی از جذب آب در ساختمان :
 – شوره زدگی و خسارات ناشی از نمک .
– ترک های ناشی از تورم و انقباض .
–  قارچ ها، خزه ها و جلبک ها .
–  کپک ها و تغییرات رنگ .
–  کثیف شدگی زودهنگام .



صدمات ساختاری ناشی از جذب آب در ساختمان :
 – واکنش سیلیکاتی قلیایی .
– یخ زدگی و ذوب شدن پیاپی آب در مصالح .
– کربونیزاسیون ، باران های اسیدی ، سولفاته شدن .
–  خوردگی آهن آلات به کار رفته در ساختمان .
–  اثرات ناشی از اشعه ماوراء بنفش .

با استفاده از محصولات گروه تولیدی اجرایی هورسان ساختمان خود را در برابر خسارات ناشی از جذب آب بیمه نمایید .

اگر نمای ساختمان شما تمیز و نو می‎باشد (یا در حد نو) فقط اجرای نانو هورسان را توصیه می‎کنیم. شما می‎توانید با کمترین هزینه و بالاترین تکنولوژی نمای ساختمان خود را سالها تمیز و نو نگهدارید .
زمانی که املاحی مانند نمک و گچ و سولفات ها در خاک زیادتر از حد معمول باشند آجر دچار شوره‎زدگی می‎شود و هنگامی که شوره خیلی زیاد شد لعاب روی آجر را برداشته و آجر نما دچار ریزش می‎شود .

این امر فقط به نوع خاک بستگی دارد برای رفع این مشکل می‎بایست محلول نانو هورسان را قبل از اجرای نما روی آجر بصورت پاشش اجرا کنید .

حال اگر مقدار املاح اضافی (گچ و نمک ) خیلی زیاد نباشد این محلول بدون تغییر رنگ در آجرنما و سنگ نما می‎تواند از شوره‎زدن و پوسته شدن جلوگیری کند اگر از حد معمول زیادتر باشد آجر نما بصورت خیلی ضعیف پوسته می‎کند .
اگر میخواهید آجرنما را بدون تغییر رنگ ، شوره زدن و پوسته شدن روی نما ببینید باید قبل از اینکه آجرنما کار شود پوشش نانو را روی آن اجرا کنید. در این صورت ملات سیمان نمیتواند آجرنما را کثیف کند. این کار توسط شرکت در هر کارخانه ای که آجرنما خریداری شود انجام میشود و از هر نظر به زیبایی آجر و نمای ساختمان کمک میکند. دقیقاً شما آجری که در بسته بندی می بینید روی نمای ساختمان خواهید دید بدون تغییر رنگ و شوره .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   نانو هورسان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.nanohursun.ir/index.php/nano-products/building-products/front-nano-nano-facade-coating
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ ۲۳:۱۰:۰۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   357
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,رزین,سنگ,آجر,نمای,ساختمان,مترمربعی,500,پوشش نانو نمای ساختمان,پوشش نانو برای سنگ,سنگ نما,نماهای سیمانی,سنگ نمای ساختمان,نانو آجر,آجرنما,نانو نما,نمای نانو,نمای سیمانی,رزین سنگ و آجر نمای ساختمان مترمربعی 500





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام