ترمووود - چوب ترمو - چوب نما - نمای چوب فرآوری شده

ترمووود - چوب ترمو - چوب نما - نمای چوب فرآوری شده

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: گیلان

فروش و اجرای نمای چوب فرآوری شده ( ترمو وود - thermowood ) فنلاند
کابینت ترموود
ترمووود - چوب ترمو - چوب نما - نمای چوب فرآوری شده
نمایندگی ترمووود در گیلان - نماینده SLP در گیلان

ترمو وود در واقع چوب فرآوری شده ای است که برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما ، بارندگی و رطوبت ، حشرات و اشعه UV آفتاب قرار دارند ، قابل استفاده می باشند که از آن جمله می توان نمای بیرونی ساختمان ، کف محوطه های باز (دکینگ)، بام باغ، پل، فلاور باکس، کنار استخر، آلاچیق، پرگولا، سونا، کلبه، ویلای چوبی و... را نام برد.

نماهای چوبی ترمووود خاصیت عایق دمایی دارند که موجب کاهش تبادل حرارت با محیط بیرون میگردند و در حفظ اعتدال دمای محیط داخل مؤثر می باشد. رنگ‌کاری نماهای چوبی ترمووود به علت تغییر شکل کم‌تر ترمووود و مقاومت بیش‌تر آن در برابر پوسیدگی و فرسایش محیطی دوام بیش‌تری دارد و فواصل رنگ‌کاری مجدد نماهای چوبی ترمووود نسبت به چوب‌های دیگر طولانی‌تر است.

تشکیل تیم قوی ومتخصص در بخش های مختلف این شرکت شامل فروش، طراحی مهندسی، فنی ، نصب ، اجرا، خدمات مشتری و ... و نیز تحویل در کمترین زمان ممکن ، اخذ گواهی نامه های کمی و کیفی از آزمایشگاه های مدرن و معتبر آمریکا و اروپا (cern, farmila)، امکاناتی است که در جهت جلب رضایت مشتری و ایجاد اطمینان خاطر از حصول کیفیت مطلوب محقق گردیده است.

در تکمیل فرآیند خدمات رسانی مطلوب به مشتریان ، این شرکت اقدام به ارائه گارانتی 35 ساله و نیز بیمه نامه 10 ساله کیفیت از شرکت بیمه ایران به شبکه مشتریان خود نموده است.

همچنین در راستای روند ثبات کیفیت محصولات خود و نیز اهمیت بسیار بالای رنگ در جهت استفاده در فضاهای بیرونی و نیز مقاوم سازی در شرایط جوی و از همه مهمتر اشعه UV آفتاب به اخذ نمایندگی برند برتر TEKNOS در ایران نمود؛ شرکت TEKNOS تولید کننده تخصصی رنگ در صنعت چوب ترمووود می باشد .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   رستگار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://ttkgroup.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۰۱:۴۳:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   76
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ترمووود,چوب,ترمو,نما,نمای,فرآوری,شده,چوب ترمو,چوب نما,نمای چوب,نمای چوب فرآوری شده,ترمو وود,thermowood,چوب نما ساختمان,نمای ترمووود,نماینده SLP در گیلان,نمایندگی ترمووود در گیلان,فروش چوب ترمو,فروش چوب نما,فروش نمای چوب فرآوری شده,ترمووود - چوب ترمو - چوب نما - نمای چوب فرآوری شده





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام