خانه هوشمند HDL در استان مازندران

خانه هوشمند HDL در استان مازندران

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: مازندران

خانه هوشمند HDL در استان مازندران
هوشمندسازی ساختمان

شرکت هوشمندسازان طبرسو در سال 1383 با نام شرکت توسعه الکترونیک طبرسو و با هدف فعالیت در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارتی تاسیس گردید. این شرکت در بدو تاسیس اقدام به طراحی و اجرای پروژه‌های نظارت تصویری و سیستم‌های اعلان سرقت پیشرفته نمود. با گذشت زمان و کسب تجارب بیشتر این شرکت توانست در سال 1386 به عنوان مجری نصب و راه اندازی تاسیسات پروژه کارت هوشمند سوخت در استان‌های مازندران و قزوین از طرف شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران فعالیت نماید. مراحل این پروژه که شامل نصب کلیه تجهیزات و راه‌اندازی و پشتیبانی یک ساله از آنها می‌گردید، تماما به دست متخصصان این شرکت صورت پذیرفت. همچنین در سال 1387 شرکت هوشمندسازان طبرسو موفق به عقد قرارداد نصب و راه اندازی دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف شرکت کنترل ترافیک تهران وابسته به شهرداری تهران گردید. این پروژه از نظر حجم فعالیت‌های صورت گرفته بسیار گسترده بوده و در روند اجرای آن شرکت هوشمندسازان طبرسو به عنوان یکی از مجریان برتر شرکت کنترل ترافیک تهران شناخته شد. در سال 1390 شرکت هوشمندسازان طبرسو با توجه به نیاز روز جامعه و فراگیر شدن سیستم‌های هوشمند ساختمان در ساختمان‌های بلندمرتبه و بزرگ، گام در عرصه هوشمندسازی ساختمان نهاد. در حال حاضر شرکت هوشمندسازان طبرسو نماینده رسمی شرکت اتوماسیون ساختمان آترینا در استان مازندران جهت طراحی، نصب و راه اندازی پروژه‌های BMS و Home Automation می‌باشد. همچنین در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری نیز شرکت هوشمندسازان طبرسو نماینده شرکت Nexus در ایران می‌باشد. شرکت Nexus با استفاده از دانش و تکنولوژی بالا اقدام به تولید انواع دوربین و DVR دیجیتال و IP با کیفیت بالا نموده و محصولات آن کاملا قابل رقابت با محصولات اروپایی می‌باشند.
در حال حاضر عمده فعالیت شرکت طبرسو به شرح زیر می‌باشد

  مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی و خانگی، سیستم های امنیتی و هوشمندسازی ساختمان
  هوشمند سازی ساختمان ( دارای گسترده ترین شبکه طراحی و اجرای انواع پروتکل ها و برندهای هوشمندسازی ساختمان در استان مازندران، با قابلیت اجرای انواع سیستم های هوشمند بر روی ساختمان های ساخته شده و در حال ساخت )
  هوشمند سازی موتورخانه ( کاهش 30 الی 50 درصدی مصرف سوخت و ایمن سازی موتورخانه به صورت هوشمند )
  هوشمندسازی مدارس ( کلاس هوشمند، برد هوشمند )
  سیستم های هوشمند تفکیک قبوض آب و گاز مشترک در آپارتمان ها و مجتمع ها
  کنتورهای هوشمند آب با قابلیت کنترل از راه دور
  سیستم های آبیاری هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور
  تجهیزات گلخانه هوشمند
  ردیابی هوشمند خودروهای شخصی و عمومی
  سیستم های امنیتی هوشمند ( دوربین های دیجیتال، دزدگیر، دستگیره های کارتی و اثر انگشتی و سیستم های اعلان حریق )
  برگزاری دوره های آموزشی هوشمندسازی ساختمان
  درب های اتوماتیک

خواهشمندست جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   مصطفی غلامی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tabarsoo.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۲۰:۲۴:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   90
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خانه,هوشمند,HDL,استان,مازندران,خانه هوشمند,هوشمند سازی در مازندران,HDL در استان مازندران,هوشمندسازان طبرسو,هوشمندسازی مدارس,هوشمند سازی موتورخانه,سیستم هوشمند,کلاس هوشمند,برد هوشمند,سیستم آبیاری هوشمند,تجهیزات گلخانه هوشمند,ردیابی هوشمند خودرو,ردیابی هوشمند,هوشمندسازی ساختمان,خانه هوشمند HDL در استان مازندران





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام