جاروی مرکزی ( Wall and Central Vacuum )

جاروی مرکزی ( Wall and Central Vacuum )

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: گیلان

فروش جاروی مرکزی - سیستم مکش مرکزی - سیستم مکنده مرکزی
اگر به دنبال خرید جاروی مرکزی هستید فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

جاروی مرکزی آرامین یک سیستم مکش مرکزی به منظور نظافت ساختمان و ارسال زباله ها به محلی دور از زندگی ساکنین می باشد.

برای این منظور پریز های مکنده در محل های مورد نیاز نصب شده و توسط لوله های توکار (زمان لوله کشی در مرحلۀ اجرای تاسیسات ساختمان است) به یونیت مکنده اصلی متصل می گردند. لذا هنگام نیاز، با اتصال یک لوله خرطومی سبک و بلند به پریز ها می توان تمامی نقاط ساختمان را بدون آلودگی محیط و به سادگی نظافت کرد.

کلیه تولیدات جاروی مرکزی این مجموعه با موتور DOMEL آلمان ، دارای استانداردهای رسمی اروپا و دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

مزیت :
- سیستم مکش مرکزی در مقایسه با جاروهای خانگی ارسال کامل هوای آلوده خروجی به یونیت مرکزی در خارج از محوطه زندگی می باشد. این درحالیست که در جارو های خانگی هوای خروجی آلوده به ذرات آلرژی زا و گرد وغبارات میکروسکوپی به ناچار به محیط زندگی بازدم میشوند. - -- همچنین در سیستم مکنده مرکزی آرامین به علت فاصله واحد مکنده از محل استفاده, صدای موتور شنیده نمی شود.
- شایان ذکر است در ساختمان های مجهز به سیستم مکنده مرکزی علاوه بر امکان استفاده همزمان چندین واحد از یک دستگاه و صرفه اقتصادی بیشتر, امکان نظافت تمام نقاط ساختمان از قبیل راه پله, انباری, پارکینگ و حتی خودروی شما توسط پریزهای مکنده و یک خرطومی سبک و بلند میسر می گردد.

قابلیت های جاروهای مرکزی هوشمند آرامین

- تکنیک فیلتراسیون سیکلونیک ( جداسازی زباله از هوا جهت جلوگیری از افت مکش )
- کیت کاهش صدای دستگاه مرکزی ( SILENCER )
- کنترل حافظه دار کارکرد موتورها ( RESPITE PERIODIC SYSTEM )
- سیستم استارت ترتیبی موتورها ( SEQUETIAL STARTER )
- افزایش قدرت با افزایش تعداد مصرف کننده ها ( ADJUSABLE VACUUM POWER )
- عیب یابی خودکار ( FALT DETECTOR )
- هشدار دهندۀ زمان تخلیۀ زباله و زمان سرزیس فیلتر
- نمایشگر LCD با قابلیت نمایش عملکرد موتورها، دما و پرفورمنس دستگاه
- حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ( ECONOMIC MODE )

جاروهای دیواری

دستگاه مکنده کوچک و در عین حال قدرتمندی می باشد که بطور ثابت در جدار دیوار حائل مابین فضای داخل و خارج از ساختمان نصب می گردد تا در رمان نیاز با اتصال لوله خرطومی به آن به عنوان جایگزین جارو برقی های معمول جهت نظافت ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.
با تجهیز واحدهای ساختمانی به جاروهای دیواری، ضمن صرفه جویی در فضای مفید واحدهای کوچک، عمل نظافت بدون نیاز به حمل جاروی برقی و به کمک یک خرطومی سبک و بلند میسر می گردد. همچنین جاروی دیواری با مکش قدرتمند زباله های ساختمان و بازدم هوای خروجی به محیط خارج، اثری از گرد و خاک، ذرات آلرژی زا و هوای نامطبوع در محیط زندگی به جای نمی گذارد. علاوه بر مزایای فوق به دلیل محصور شدن دستگاه در دیوار، صدای آزاردهندۀ موتور مکنده در داخل واحد شنیده نخواهد شد.
جاروی دیواری که تلفیقی از جاروی برقی معمولی و جاروی مرکزی به شمار میرود، علاوه بر بهره مندی از اکثر مزایای جاروی مرکزی، بدلیل عدم نیاز به لوله کشی، امکان نصب و راه اندازی در ساختمان های تکمیل شده را نیز دارا می باشد.

جهت اطلاع از قیمت جاروی مرکزی فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   محمودرضا رستگار
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://ttkgroup.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ ۲۰:۴۹:۱۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   81
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,جاروی,مرکزی,Wall,and,Central,Vacuum,جاروی مرکزی,فروش جاروی مرکزی,جارو مرکزی,فروش جارو مرکزی,جاروی مرکزی آرامین,Central Vacuum,سیستم مکش مرکزی,سیستم مکنده مرکزی,خرید جاروی مرکزی,قیمت جاروی مرکزی,جاروی مرکزی ( Wall and Central Vacuum )





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام