برج خنک کننده

برج خنک کننده

دسته: املاک وساختمان > گرمایشی سرمایشی

استان: تهران

فروش برج خنک کننده
برای دریافت قیمت برج خنک کننده با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .
برج خنک کن یا همان برج خنک کننده و در اصطلاح cooling tower دستگاهی بسیار کاربردی در سازمان ها ، کارخانجات ، پالایشگاه ها ، آپارتمان ها و ساختمان های بزرگ جهت دفع حرارت استفاده می شود . برج خنک کننده فایبرگلاس با بدنه ایی از جنس فایبرگلاس ساخته شده که نسبت به سایر برج خنک کننده های از قابلیت های بیشتری برخوردار است .
جهت خرید و سفارش برج خنک کننده با ما در ارتباط باشید .

برج خنک کننده فایبرگلاس تهویه مطبوع به فرآیندی گفته می‌شود که در آن بتوان سه فاکتور رطوبت ، دما و سرعت جریان هوا را کنترل نمود . تمام سیستم‌های تهویه مطبوع بر یک سیال استوارند که گرما و سرما را به محل مورد نظر منتقل می‌کنند.

بر اساس نوع سیال می‌توان سیستمهای تهویه مطبوع را به سه دسته تقسیم نمود:

1- سیستم تهویه مطبوع با بیس هوا
2-سیستم تهویه مطبوع مبتنی بر آب و هوا
3- سیستم تهویه مطبوع تمام آب . برج خنک کننده ، برج خنک کننده فایبرگلاس ، چیلر ، کندانسور ، فن کوئل ، پکیج ، هواساز ، برخی از محصولات مهتاب گستر می باشد . جهت خرید و یا ارتباط با مشاوران می توانید به قستم ارتباط با ما مراجعه نمایید . مهتاب گستر طراحی و تولید انواع برج خنک کننده ، برج خنک کننده فایبرگلاس برج خنک کننده گالوانیزه . چیلر و .... .
جهت سفارش محصولات مهتاب گستر از جمله برج خنک کننده ، برج خنک کننده صنعتی ، برج خنک کننده فایبرگلاس ، چیلر و .... می توانید از قسمت ارتباط با ما اقدام نمایید .
تجربه و دانش زیاد در این زمینه باعث کیفیت بالا محصولات مهتاب گستر شده است .
لیست محصولات برج خنک کننده : برج خنک کننده مدور , برج خنک کننده گرد , برج خنک کننده با جنس گالوانیزه , طرح مارلی مکعبی , برج خنک کننده با پکینگ , برج خنک کننده کراس فلو با فن آکسیال , برج خنک کننده فایبرگلاس , برج خنک کننده .

برج خنک کننده فایبرگلاس برای قرار گیری در محل نیاز به شالوده فلزی است زمان خرید تجهیزات برج خنک کننده از مهتاب گستر درخواست پی سازی برج خنک کننده فایبرگلاس را داشته باشید .
در ضمن برج خنک کننده فایبرگلاس ضد اشعه uv بوده و از صدای کمی برخوردار است .

برج خنک کن ، برج خنک کننده ، برج خنک کننده فایبرگلاس برج خنک کننده ساخته شده از بهترین نوع فایبرگلاس و نانوپلیمر های ضد اشعه مخرب UV بوده سازگار با استاندارد های کنسرسیوم های ISO-DIN-BS میباشد . کلیه تجهیزات داخلی اعم از آب پاش ها , الکتروموتور , الکتروپمپ ها , سیستم های سویچ و برق , تمسه ما , مدیا پکینگ ها و … از مارک های معروف آلمانی و ایتالیایی ساخته شده است .

  اجزای مهم یک برج خنک کننده عبارت است از : قسمت اول که بدنه دستگاه برج خنک کننده میباشد و از جنس گالوانیزه می باشد و ضاخمت آن به 2 میلی متر می رسد .
نحوه اتصالات بدنه به وسیله پیچ و مهره صورت گرفته .
و همچنین جهت آب نبد سایر قسمت های دستگاه برج خنک کننده از یک نورا لاستیک استفاده می کنند .
همچنین برای اینکه در آینده اگر دستگاه برج خنک کننده نیاز به تعمیرات داشت طوری قسمت های مختلف آن را به هم تصل کرده اند که به راحتی قابل تفکیک بوده .
  خرید برج خنک کننده : جهت سفارش انواع برج خنک کننده و یا سایر محصولات از جمله : برج خنک کننده صنعتی ، هواساز ، فن کوئل ، برج خنک کننده فایبرگلاس ، چیلر و ... می توانید از قسمت ارتباط با ما ، با ما در ارتباط باشید .

تفاوت برج خنک کننده ها : در اصل مکانیزم کاری همه ی برج های خنک کننده یکی است و تنها در نوع و شیوه ساخت با هم تفاوت دارند .
مثلا برج خنک کننده فایبرگلاس ، با بدنه ایی از جنس فایبرگلاس ساخته شده است که البته کارایی بیشتری نسبت به سایر برج خنک کن ها دارد .
تعریف کلی برج خنک کننده : برج خنک‌کن (cooling tower) دستگاهی برای خارج کردن حرارت است که برای انتقال حرارت تلف شده یک فرآیند به اتمسفر به کار می‌رود .
برج‌های خنک‌کن برای خارج کردن حرارت فرآیند می‌توانند از تبخیر آب استفاده و سیال کاری را تا دمای هوای حباب تر خنک کنند و یا در برج خنک کننده مدار بسته خشک با استفاده از هوا ، سیال کاری را تا نزدیک دمای حباب خشک هوا خنک کنند




اطلاعات تماس

نام   ناب
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://cooling-tower.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۱:۵۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   120
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,برج,خنک,کننده,برج خنک کننده,برج خنک کن,cooling tower,برج خنک کننده فایبرگلاس,خرید برج خنک کننده,فروش برج خنک کننده,قیمت برج خنک کننده





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام