برج خنک کننده

برج خنک کننده

دسته: املاک وساختمان > گرمایشی سرمایشی

استان: تهران

تولید برج خنک کننده
فروش برج خنک کننده
خرید برج خنک کننده
نصب برج خنک کننده

گروه صنعتی ناب با بیش از یک دهه فعالیت و گردآوری متخصصین و تحصیل کرده های دانشگاه های معتبر داخلی در زمینه تولید انواع برج های خنک کننده فایبرگلاس ، مدار باز ، مدار بسته ، کولینگ تاور ، مخروطی یا گرد و مکعبی آمادگی دارد تا محصولات خود را در ظرفیت های گوناگون و بنا به درخواست مشتری عرضه نماید .

این گروه صنعتی برج خنک کننده با ظرفیت های زیر را تولید مینماید :
•برج های خنک کننده مخروطی فایبرگلاس با ظرفیت 5 تا 1450 تن تبرید
•برج های خنک کننده مکعبی فایبرگلاس تا ظرفیت 1800 تن تبرید
•برج های خنک کننده فایبرگلاس صنعتی با ظرفیت بیش از 2000 تن تبرید

محصولات تولیدی با طراحی های روز دنیا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه میشود ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های اعلام شده در ارتباط باشید .
سایت اینترنتی گروه صنعتی ناب آماده بازدید هموطنان از محصولات تولیدی و خدمات این شرکت میباشد .

برج خنک کننده چیست؟



در فرآیند های بزرگ صنعتی برای دفع گرمای تولید شده ی بیش از حد دستگاه های بزرگ تهویه مطبوع ، نیروگاه ها ، پالایشگاه های بزرگ و همچنین واحد های صنعتی دیگر به دستگاهی احتیاج است تا بتواند آبی را که جهت خنک سازی دستگاه ها در سیستم استفاده می شود و گرما را دریافت می کند، دوباره خنک کند و به سیستم برگرداند. برای انجام این منظور از برج خنک کننده استفاده می شود. وجود این دستگاه تقریبا در تمامی واحدهای صنعتی جهت استمرار و ادامه دادن فرآیند تولید الزامی است.

در فرآیند خنک سازی، برج خنک کننده حرارت اضافی آب در گردش را از دستگاه ها به محیط انتقال می دهد. کیفیت و قیمت برج خنک کننده به دقت و میزان انتقال حرارت آن بستگی دارد. در سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز وجود این دستگاه به چیلر ها کمک می کند تا حرارت نامطلوب خود را دفع نمایند.

اجزای اصلی برج خنک کننده به صورت کلی شامل موارد زیر است :

بدنه

حوضچه آب سرد

سیستم توزیع آب

سیستم انتقال هوا

المانهای انتقال حرارت




اطلاعات تماس

نام   گروه صنعتی ناب
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://naabzist.com/index.php?cat=7
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ ۰۹:۵۲:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   128
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,برج,خنک,کننده,برج خنک کننده,تولید برج خنک کننده,فروش برج خنک کننده,خرید برج خنک کننده,نصب برج خنک کننده,گروه صنعتی ناب,برج خنک کننده فایبرگلاس,برج خنک کننده مدارباز,برج خنک کننده مداربسته,برج خنک کننده کولینگ تاور,برج خنک کننده مخروطی,برج خنک کننده مکعبی,برج خنک کننده گرد,برج خنک کنده صنعتی,فروش برج خنک کننده صنعتی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام