دیوارها و سقف های شیشه ای متحرک ، درب شیشه ای

دیوارها و سقف های شیشه ای متحرک ، درب شیشه ای

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: گیلان

دیوارها و سقف های شیشه ای متحرک ، درب شیشه ای
فروش درب شیشه ای در رشت

این مجموعه که دارای نمایندگی انحصاری محصولات Makro win ترکیه با 2 سال گارانتی و یک سال بیمه مسئولیت سامان و 10 سال گارانتی پروفیل می باشد با طراحی و تولید سیستم در و پنجره های تاشو و ریلی، تحولی بزرگ در عرصه صنعت و ساختمان پدید آورد و دستاورد های آن شامل پروژه های ساختمانی، دکوراسیون، بالکن ها و پارتیشن های شیشه ای، در و پنجرۀ تاشو و ریلی ، ویترین فروشگاهی، سقف های متحرک کنترلی است.


***سیستم بالکنی***
سیستم بالکنی این مجموعه بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.
پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه Makrowin بوده و شیشه های بکار رفته در ضخامت 8 میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) می باشند.
این سیستم در فضاهای مسکونی، رستوران ها، استخرها و غیره جهت استفاده بهینه از فضا می باشد.

مزایای سیستم بالکنی

1- عایق گرما و سرما
2- عایق باد و باران
3- زمان و باز بست : 30 ثانیه
4- تبدیل بالکن به فضای چندمنظوره و 4 فصل
5- نمایی بسیار زیبا و بدون مانع دید
6- عایق گرد و غبار، حشرات و پرندگان
7- امکان سفارش رنگ ها و طرح های مختلف شیشه
8- شیشه های بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

خصوصیات سیستم بالکنی

- جام تراس بالکنی با حداکثر ارتفاع 2/80 متر و حداکثر عرض 65 سانتی متر برای هر پانل قابل اجرا است.
- این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد.
- جام تراس بالکنی 70% عایق صوت و 65% عایق حرارت است.
- شیشه ها توسط نوارH شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.

***سیستم کشویی***
سیستم کشویی از نظر عملکرد همانند پنجره های آلومینیومی کشویی قدیمی می باشد، با این تفاوت که تعداد پانل ها نامحدود بوده و ما بین آنها هیچ ستون یا عضو عمودی(وادار) وجود ندارد. علاوه بر این هر پنل دارای 4 چرخ می باشد که منجر به حرکت بسیار آسان شیشه ها می شود. جمع شدن پانل ها در یک طرف ریل است. ارائه سیستمی شیشه ای با عرضی نامحدود و امکان باز شدن کلیه پانل ها، تلاش شرکت برای ارائه محصولی با بیشترین حق انتخاب برای مشتریان است.

مزایای استفاده از سیستم کشویی

1- نمای یکد ست شیشه ای زیبا در هر طول کار
 2- بازو بسته کردن آسان پانل ها
3- عدم وجود پاگیر در کف در سیستم کشویی indoor (ضخامت ریل پائین کمتر از 7 میلیمتر است. یعنی تقریبا کمتر از ضخامت یک مداد) »» برای فضاهای داخلی

خصوصیات سیستم کشویی

- ارتفاع 2/5 متر و عرض حداکثر 120سانتیمتر برای هر پانل از خصوصیات جام تراس کشویی است.
- شیشه ها در سیستم جام تراس کشویی 10 میلیمتر می باشد.
- شیشه ها توسط نوار H شکل یا جوینت آلومینیومی در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند. (نوارها وارداتی از کشور ترکیه بوده و ساخت داخل نمی باشد)

***شیشه های فروشگاهی تک چرخ***
شیشه های فروشگاهی تک چرخ بهترین طراحی برای اجرای دربهای فروشگاهها و نمایشگاهها بوده و همچنین به عنوان پارتیشن اداری نیز کاربرد فراوانی دارد.در این مدل تنها یک ریل در سقف اجرا شده و پانلهای شیشه ای به صورت آویز توسط بلبرینگهای قوی در آن حرکت میکنند.
پانل ها در زمان ایستایی کامل توسط قفلهای پنهان کف قفل و ثابت می شوند ودر زمان باز شدن آنها دیگر هیچ گونه پروفیل یا شیی پاگیر در کف وجود نخواهد داشت.


***شیشه های فروشگاهی دو چرخ***
شیشه های فروشگاهی دو چرخ بهترین طراحی برای اجرای دربهای فروشگاهها و نمایشگاهها بوده و همچنین به عنوان پارتیشن اداری نیز کاربرد فراوانی دارد.در این مدل تنها یک ریل در سقف اجرا شده و پانلهای شیشه ای به صورت آویز توسط بلبرینگهای قوی در آن حرکت میکنند.
پانل ها در زمان ایستایی کامل توسط قفلهای پنهان کف قفل و ثابت می شوند ودر زمان باز شدن آنها دیگر هیچ گونه پروفیل یا شیی پاگیر در کف وجود نخواهد داشت.


***سقف متحرک شیشه ای***
سقف متحرک شیشه ای با قابلیت باز و بسته شدن بصورت عمودی و کشویی منحصر بفرد بوده و تنها سقف متحرک آلومینیومی با قابلیت تاشو در سراسر جهان می باشد.

زمانی که تمایل داشته تا از تمام آفتاب روز یا نمای شب لذت ببرید، این پانل ها تا انتها جمع می شوند و خواست شما را فراهم می آورند.

آب بند بودن سقف های رولینگ امکان استفاده از فضای زیر سقف را در چهار فصل سال امکانپذیر می نماید.

***سقف متحرک پارچه ای***محصول ترکیه ***
سقف برقی محصول جدید و پیشرفته به منظور اضافه نمودن فضایی مسقف کاربردی میباشد.بعضی از کاربردهای این سازه مدرن و شیک در رستوران ها و کافی شاپ ها و ساختمانهای اداری جهت سالن های جلسات و همایش ها
فضای بالا پشت بام ها ,حیاط و حیاط خلوت , باغ یا باغچه ,بالکن و تراس و... مورد استفاده قرار می گیرد .
مشخصات این سازه :
1-نوع سازه)این سازه از جنس آلومینیم و تمام پروفیل ها با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده اند.
ضخامت پروفیل های افقی و عمودی آن توسط متخصصان و مهندس ها طبق محاسبات استاتیکی قرار می گیرد برای وزش و شدت باد
2-جنس پارچه)از چند لایه تشکیل شده ضد پوسیدگی و رنگ پریدگی است
ضد حریق می باشد , وزن آن سبک است
و مارک پارچه Ferrari محصول کشور فرانسه است.
3-سیستم اتوماتیک)
موتور;مدار فرمان و ریموت کنترل محصول کشور فرانسه است و مارک ان somfy می باشد.
4-سیستم روشنایی ) بر روی پروفیل های افقی جای نصب سیستم روشنایی پیش بینی شده است

از طریق این سیستم شما به راحتی می توانید سقف بالکن،حیاط،تراس،رستوران باز و باغچه خود رادر مواقع نیاز پوشش داده و در صورت عدم نیاز به راحتی پوشش را جمع کرده و از هوای آزاد استفاده نمایید.

از دیگر کارایی این سیستم قابلیت باز و بسته کردن سایه بان و پرده های مورد استفاده به وسیله ریموت کنترل می باشد همچنین این سایه بان با چراغ های   LED  تعبیه شده در زیر آن ،در هنگام بسته شدن سقف نور فضای پایین سایه بان را نیز تامین می کند.

به وسیله سیستم سایه بان متحرک و با موتور مخصوص خود جوابگوی نیاز های شما در همه فصول سال بوده و از لحاظ زیبایی ،دوام و کارایی ،بهترین انتخاب جهت محیط های باز بیرون به شمار می آید.

✅✅✅گارانتی ;
سیستم اتوماتیک و پارچه به مدت 5 سال دارای گارانتی می باشد
و همچنین شامل 2سال خدمات پس از فروش می باشد.

"سازه در برابر باد تا سرعت 120 km/h مقاوم میباشد "




*******بازدید، مشاوره و طراحی رایگان، تولید و نصب*******

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   مرتضی راسخ
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://ttkgroup.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۱:۲۰:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   108
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دیوارها,سقف,های,شیشه,متحرک,درب,دیوارشیشه ای,سقف شیشه ای,دیوار شیشه ای متحرک,سقف شیشه ای متحرک,در و پنجره تاشو,سیستم بالکنی,شیشه فروشگاهی,شیشه فروشگاهی تک چرخ,سقف متحرک شیشه ای,شیشه متحرک,فروش درب شیشه ای,دیوارها و سقف های شیشه ای متحرک ، درب شیشه ای





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام