تفلون مایع

تفلون مایع

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: مازندران

- با توجه به اینکه این ماده مایع است، به راحتی فضای خالی بین رزوه ها را پر کرده و عمل آب بندی به بهترین نحو انجام می شود، بعلاوه مقدار بسیار کمی از تفلون مایع برای آب بندی کافیست.
1-کافیست تنها رزوه اول تا سوم اتصال را به تفلون مایع آغشته کرده و آن را ببندیم.
با بسته شدن اتصال، تفلون به دلیل مایع بودن، همراه با چرخش اتصال فضای بین رزوه ها را پر کرده و به اصطلاح به خورد رزوه ها می رود.

2- نیازی به استفاده از آچار نیست، حتی در سایزهای بالا. چرا که تفلون مایع مقاومتی را در برابر چرخیدن اتصال ایجاد نمی کند. بنابراین با استفاده از تفلون مایع به راحتی و در هر مکانی که فضای کافی برای دست انسان وجود داشته باشد، می توان اتصالات را با دست بست، حتی سایزهای بالا. البته ذکر این نکته نیز ضروریست که دربسیاری از موارد، به دلیل استاندارد نبودن اتصالات و رزوه ها، بدون استفاده از نوار تفلون، خمیر و کنف هم اتصال به سختی بسته می شود، بدیهی است در این حالت حتی با استفاده از تفلون مایع نیز برای بستن اتصال باید حتماً از آچار استفاده گردد، اما در مواقعی که از اتصالات استاندارد استفاده می شود، تنها زمانی که از نوار تفلون و خمیر و کنف برای آب بندی استفاده شود باید از آچار استفاده نمود و در صورت استفاده از تفلون مایع نیازی به آچار
نخواهد بود.
3- بسته شدن اتصال تا آخرین رزوه با توجه به اینکه مقاومتی در برابر بسته شدن اتصال وجود ندارد.
4- قرار گیری اتصال در هر زاویه ای که می خواهید: با توجه به اینکه با بسته شدن اتصال، فضای خالی بین روزه ها با تفلون مایع پر می شود، اگر زاویة قرار گیری اتصال مناسب نباشد، به راحتی و بدون ترس از ایجاد نشتی، تا 10 دقیقه فرصت برای ایجاد زاویة مطلوب وجود دارد، بدون اینکه نیاز به باز کردن اتصال باشد.
5- استحکام و چسبندگی بالا: پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز، اتصال کاملاً سفت شده و برای باز کردن حتماً به آچار نیاز خواهد بود.
6- روش استفادة آسان.
7- مصرف بسیار پایین: برای آب بندی یک اتصال به قطر 1 اینچ تنها به نیم گرم از تفلون مایع نیاز است.
8-ضریب اطمینان بالا: تحمل فشار تا28 بار و دما از -60تا +200 درجة سانتیگراد و قفل شوندگی( درگیر شدن رزوه ها ) تا 360 کیلوگرم.
9- کاربرد بسیار گسترده: لوله کشی گاز، آب، آب آشامیدنی، هوا، هیدروکربن ها، نفت و بسیاری از محصولات شیمیایی دیگر، گاز با فشار بالا و گاز مایع تا فشار 28 بار، گاز اکسیژن تا 12 بار فشار و 80 درجة سانتیگراد دما.
10- سرعت اجرای بالا: کاملاً واضح است که وقتی نیازی به استفاده از سه ماده برای آب بندی نباشد، وقتی نیاز به استفاده از آچار نباشد و وقتی مشکل کمبود فضا و سایز لوله مطرح نباشد، سرعت اجرا بسیار بالا خواهد بود.




اطلاعات تماس

نام   تفلون مایع
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۲:۱۵:۵۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۲۱:۴۵:۵۳
تعداد نمایش   510
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تفلون,مایع,تفلون مایع





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام