خرید و فروش آپارتمان در پردیس فاز 11

خرید و فروش آپارتمان در پردیس فاز 11

دسته: املاک وساختمان > فروش مسکونی وآپارتمان

استان: تهران

فاز 11 پردیس ، آپارتمان در پردیس ، پردیس فاز 11
خرید و فروش آپارتمان در پردیس

فاز 11 سازنده شرکت ترکیه ای کوزو میباشد که بیش از 300 پروژه در سراسر دنیا ساخته با گواهینامه 14001 و استانداردهای بین المللی.
آپارتمان در فاز 11 پردیس حدود 700 برج ساخته شده در قالب 14 طبقه در هر طبقه 4 واحد که هیچکدام از واحد ها دیوار مشترک با یکدیگر ندارند و این مهم بسیار در آرامش ساکنین موثر میباشد.
حدود 36 هزار واحد و متراژها همه حدود 87 متر میباشد که کل نقشه ها تیپ و یک شکل است و کل واحدها از نور مستقیم خورشید بهرمند میباشد.
مجموعه دارای امکانات رفاهی کامل میباشد از قبیل تجاری های عظیم»» اداری آموزشی فرهنگی ورزشی درمانی و مدارس در مقطع های مختلف در قسمت های مختلف مجموعه ساخته شده است .
کلیه واحد ها شامل 2 لاین آسانسور 11 نفره و بار همراه با پکیج کولر کف سرامیک شیر آلات کابینت پنجره دو جداره ترکیه ای درب ضد سرقت ترکیه ای گرمایش از کف تراس و انباری و اتفاع حریق میباشد.
برج ها ضد زلزله و سازه روز دنیا به صورت قالب بتونی میباشد.
بزرگترین پروژه خاورمیانه است.
برج ها در منطقه لواسانات ساخته شده و بسیار آب و هوای خوبی دارد.
فاصله تا تهران 12 دقیقه میباشد.
بهترین زمان برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن شما.
قیمت ها از 37 میلیون الی 57 میلیون میباشد که اختلاف قیمت به دلیل اختلاف طبقات است هر چی طبقه بالاتر باشه به دلیل چشم انداز قیمت هم بیشتر میشه و همزمان با پرداخت شما نقل و انتقال در دفتر اسناد رسمی صورت میپذیرد.
کلیه واحد ها 40 میلیون وام 4% بانک مسکن دارند که حداقل نرخ سود بانکی میباشد که حدود ماهیانه 320 هزار تومان ماهیانه اقساطش میباشد که بعد از تحویل واحد اقساط شروع به پرداخت میگردد .
واحدها با آب. و برق و گاز اختصاصی میباشد.
بازدید از مجموعه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 برای مشتریان محترم .

________________

برای خرید آپارتمان در پردیس فاز 11 و اطلاع از قیمت آپارتمان در پردیس فاز 11 و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   حسین مخمل پور
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://telegram.me/joinchat/BXoU6j7Bi-fvpv2ChlP5sQ
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ ۰۸:۰۴:۳۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   641
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خرید,فروش,آپارتمان,پردیس,فاز,پردیس برجهای کوزو,فاز 11 پردیس,پردیس فاز 11,فروش آپارتمان در پردیس,آپارتمان در پردیس,خرید آپارتمان در پردیس,فروش آپارتمان,خرید آپارتمان,فروش آپارتمان در پردیس فاز 11,خرید آپارتمان در پردیس فاز 11,آپارتمان در پردیس فاز 11,قیمت آپارتمان در پردیس,قیمت آپارتمان در پردیس فاز 11,قیمت آپارتمان در فاز 11,خرید و فروش آپارتمان در پردیس فاز 11





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام