چاپ فولدر

چاپ فولدر

دسته: خدمات > چاپ وتبلیغات

استان: تهران

چاپ فولدر تبلیغاتی
تولید فولدر تبلیغاتی
طراحی فولدر تبلیغاتی

طراحی و چاپ انواع فولدر تبلیغاتی خود را به مابسپارید ، صنایع بسته بندی مستر پک با داشتن سال ها تجربه در کنار استفاده از مهندسین طراح خلاق و هنرمند و به کار بردن تجهیزات جدید ( New equipment ) صنعت چاپ این توانایی را دارد تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات چاپی را به مشتریان خود عرضه نماید .
طراحی و چاپ انواع فولدر تبلیغاتی با استفاده از دستگاه رولند دو ورقی 4 رنگ 200 ، به همراه سلفون حرارتی یا واتربیس و UV موضعی به همراه دایکات با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن ( Fastest Time )

شما میتوانید انواع خدمات مربوط به طراحی و ساخت انواع جعبه های بسته بندی ، خدمات مربوط به چاپ ، وکیوم ( Vacuum ) و کارتن را با بهترین قیمت از ما تهیه نمایید .
سایت اینترنتی مسترپک برای معرفی محصولات در دسترس میباشد ، همچنین میتوانید با استفاده از شماره های تماس نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و راهمایی های لازم اقدام نمایید .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شفیع
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.masterpack-co.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ ۰۷:۰۳:۱۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   325
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,چاپ,فولدر,فولدر تبلیغاتی,چاپ فولدر,چاپ فولدر تبلیغاتی,تولید فولدر,طراحی فولدر,تولید فولدر تبلیغاتی,طراحی فولدر تبلیغاتی,صنایع بسته بندی مستر پک,طراحی و چاپ انواع فولدر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام