تعمیرات موبایل آیفون در محل - آیفیکس

تعمیرات موبایل آیفون در محل - آیفیکس

دسته: ارتباطات > تعمیرات موبایل

استان: تهران

تعمیرات تخصصی موبایل آیفون در محل

تعمیر موبایل آیفون از جمله کارهایی است که در کشورهایی مثل ایران که نمایندگی واقعی شرکت اپل برای تعمیرات وجود ندارد کاری مشکل و پر استرس میباشد.

در این شرایط تعمیرکاران سودجود با استفاده از قطعات نامرغوب که آنها را حتی اورجینال مینامند اقدام به تعویض قطعات مینمایند. به دلیل عدم امکان بررسی قطعات تعویض شده توسط مشتری, مشتریان تعمیرکاران غیر حرفه ای هرگز نمیتوانند تشخیص دهند که آیا تلفن همراه آنها به درستی تعمیر شده است یا خیر.

قطعات اورجینال در حال حاضر در بازار ایران با قیمتهای محتلفی عرضه میشوند. این تفاوت قیمتها علت نهفته ای دارد. بسیاری از تعمیرکاران اپل با برداشتن صفحات شکسته شده و در یک فرآیند غیر حرفه ای قسمت آسیب دیده صفحه را تعمیر مینمایند و آن را بهعنوان صفحه نو به مشتری معرفی مینمایند. حتی در برخی موارد این صفحات رو بر روی یک تلفن موبایل بسته بندی شده قرار میدهند و بسته بندی مجدد انجام میدهند. نتیجه نهایی فریب مشتری در تعمیر است و مشتری فکر میکند قطعه ای مرغوب و مناسب را استفاده کرده و هزینه زیادی نیز برای آن پرداخته است در حالی که از یک قطعه دست دوم استفاده میکند.

آیفیکس برای رفع این مشکلات به صورت مستقیم اقدام به واردات قطعات کرده است و خودش قطعات مورد نیاز را از تولید کنندگان تایید شده شرکت اپل خریداری و وارد مینماید. در نتیجه مشکلات مربوط به خرابی صفحات را پشت سرگذاشته و با ضمانت قطعات نتیجه نهایی را تضمین میکنیم

اگر میخواهید موبایل آیفون خود را تعمیر کنید , تعمیرات تخصصی و حرفه آن را به آیفیکس بسپارید , آیفیکس با تضمین کیفیت تعمیر و قطعه و با صرف کمترین زمان موبایل شما را تعمیر کرده و آیفون شما را همچون روز اول به شما تحویل میدهد .




اطلاعات تماس

نام   iPhix
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://iphix.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ ۰۷:۰۵:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   637
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تعمیرات,موبایل,آیفون,محل,آیفیکس,تعمیرات موبایل,تعمیرات موبایل آیفون,تعمیر موبایل آیفون,تعمیر موبایل,تعمیرات تخصصی آیفون,تعمیر کار اپل,تعمیرات موبایل آیفون در محل - آیفیکس





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام