خرید ویلا ساحلی سرخرود نزدیک دریا

خرید ویلا ساحلی سرخرود نزدیک دریا

دسته: املاک وساختمان > ویلا

استان: مازندران

خرید و فروش ویلا در سرخرود
کد ملک:482 ( فراست 6834-221-0911)
www.amlak-jahan.net
خرید و فروش ویلا مبله در منطقه توریستی ساحلی درویش آباد سرخرود ( سمت محمودآباد به بابلسر ) . این ویلای مستقل محصور به دیوار با موقعیت ساحلی کم قیمت و ارزان قیمت در سرخ رود که دارای بنای دوبلکس شیک و لوکس نوساز می باشد در منطقه ویلایی نشین و داخل کوچه ویلایی دنج و آرام و خوش آب و هوا سمت دریا واقع در درویش آباد شهر ساحلی سرخرود می باشد و فاصله این ویلا با لب دریا 700 متر و به فاصله 150 متری جاده اصلی و شهر سرخرود که دارای سند مالکیت تک برگ شش دانگ و مجوز قانونی ساخت (پروانه ساخت ) و پایان کار است همچنین دارای کابینت ام دی اف در آشپز خانه و اتاق خواب های شیک و سالن پذیرایی خوش نقشه و سرویس های ایرانی و فرنگی و باربیکیو و شومینه و داخل ویلا با گچبری شیک و با نورپردازی داخلی و مبله با لوازم زندگی و درب ریموت برای پارکینگ ماشین و حیاط دار می باشد لازم به ذکر است که این ویلای مبله ساحلی زیر قیمت و قیمت مناسب در سرخرود که بین شهرهای ساحلی محمود آباد و فریدونکنار - بابلسر قرار دارد دارای زمینی به مساحت 135 متر مربع و بنای دوبلکس مهندسی ساز و شیک به مساحت 150 متر مربع و 3 سه خوابه ( 2 دو خواب مستر ) قیمت 180 صد و هشتاد میلیون تومان است که قیمت مناسب و ارزان به مورد مناسبی برای خریداری یک ویلای ساحلی سند دار زیر قیمت در شمال کشور در سرخرود تبدیل کرده است.

نوع ملک : ویلا
نوع قرارداد : فروش
منطقه : سرخرود
موقعیت : ساحلی
مساحت کل : 135 مترمربع
زیر بنا : 150 مترمربع
تعداد اتاق : 3
کد ملک : 482
قیمت : 220,000,000 تومان
ویلا در منطقه ساحلی درویش آباد سرخرود . ویلای دوبلکس مبله سمت دریا و ساحل و سند دار و مجوز ساخت و به فاصله 150 متری جاده اصلی سرخ رود به بابلسر و 700 متری دریا و مستقل و چهاردیواری در سرخرود شمال .
پیمانکاری،بهینه سازی،فضای سبز،آسفالت و.......
تلفن تماس: 6834-221-0911 فراست

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   کیوان فراست
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۷:۰۱:۴۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   458
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,خرید,ویلا,ساحلی,سرخرود,نزدیک,دریا,فروش ویلا در سرخرود,خرید ویلا در سرخرود,ویلا در سرخرود,خرید ویلا ساحلی سرخرود نزدیک دریا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام