ویلا شهرکی جنگلی چمستان استخر دار - 270 متر

ویلا شهرکی جنگلی چمستان استخر دار - 270 متر

دسته: املاک وساختمان > ویلا

استان: مازندران

خرید و فروش ویلا در چمستان
کد ملک: 87
فروش ویلای مبله همکف با استخر داخل حیاط و آبنما و آلاچیق و داخل شهرک سمت جنگل در چمستان ، شمال با 2 اتاق خواب و سالن و سرویس ایرانی و فرنگی و حمام و اشپزخانه با کابینت ام دی اف و کف ویلا سرامیک و نمای ویلا زیبا طراحی شده و دید به جنگل و دشت و شهرک با نگهبانی و حیاط بزرگ با باغچه و گلکاری و انواع درخت و باربکیو و فضای پارک ماشین و درب ویلایی و نیز ویلا دارای سند مالکیت و پروانه و جواز ساخت ویلا و کنتور اب برق و گاز و دسترسی اسانی نیز با جاده اصلی دارد و همچنین این ویلا در زمینی به مساحت 270 متر مربع و زیربنای ویلا 100 متر مربع و به قیمت مناسب و ارزان 180 میلیون تومان ضد و هشتاد میلیون تومان در شمال ، چمستان ، مازندران ( بین آمل و چمستان ) به فروش میرسد .
www.amlak-jahan.net
فروش ویلا مبله استخردار شهرکی با دید به جنگل و شهرک با نگهبانی و حیاط دار و با انواع درخت و سنددار و پایان کار در منطقه جنگلی چمستان ، استان مازندران ، شمال کشور .

نوع ملک : ویلا
نوع قرارداد : فروش
منطقه : چمستان
موقعیت : شمال
مساحت کل : 270 مترمربع
زیر بنا : 100 مترمربع
تعداد اتاق : 2
کد ملک : 87
قیمت : 180,000,000 تومان

ویلا چمستان . فروش ویلا شهرک جنگلی با استخر و آبنما و آلاچیق و حیاط با درخت و گلکاری و سند مالکیت تک برگ و مبله در چمستان ، شمال .
www.amlak-jahan.org
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و خرید این این ویلای شهرکی استخر دار در شمال چمستان با شماره (6834-221-0911 فراست) تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات جامع تری بدست آورید.
بزرگترین مرجع فروش ویلا در سایت رسمی ویلا روز جهان – خرید و فروش ویلا در شمال مازندران

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   کیوان فراست
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://amlak-jahan.ir/property/ویلا-شهرکی-شمال-در-چمستان-استخر-دار/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۷:۰۲:۲۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   528
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ویلا,شهرکی,جنگلی,چمستان,استخر,دار,270,متر,خرید ویلا در چمستان,فروش ویلا در چمستان,ویلا در چمستان,ویلا شهرکی جنگلی چمستان استخر دار - 270 متر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام