اخذ - اعطاء نمایندگی فروش موبایل اقساطی

اخذ - اعطاء نمایندگی فروش موبایل اقساطی

دسته: ارتباطات > امور مشترکین

استان: آذربایجان شرقی

آیا دوست دارید بدون سرمایه موبایل اقساطی بفروشید؟!!

شما از سراسر ایران میتوانید، با گرفتن نمایندگی فروش اقساطی کامپیوتر ، لپ تاپ و موبایل در شهر خود، رونقی تازه به کسب و کارتان ببخشید و درآمد خود را تا 3 برابرافزایش دهید. 

همانطور که میدانید پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر خیلی بیشتر شده و میتوان گفت اکثریت اقشار جامعه از لوازم کامپیوتری و ارتباطی از جمله لپ تاپ و موبایل استفاده میکنند و برای گذراندن امورات زندگی به آن نیازمند هستند.از طرف دیگر هم بدیهی است که خرید نقدی لپ تاپ، موبایل و سایر لوازم کامپیوتری برای اکثریت افراد ممکن نیست. شما میتوانید از سراسر ایران، با گرفتن نمایندگی فروش اقساطی کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل از شرکت فراتجارت رایمند قرن پیش کسوت و فعال در زمینه فروش اقساطی کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل و صاحب امتیاز اولین فروشگاه اینترنتی دارای نماد 2 ستاره اعتماد از وزارت صنایع و معادن کشور به آدرس ، رونقی جدید به کسب و کار خود ببخشید و درآمد خود را تا 3 برابر افزایش دهید.
چنانچه تمایل به اخذ نمایندگی فروش اقساطی از شرکت دارید، میتوانید با شرکت تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.




اطلاعات تماس

نام   فروشگاه اینترنتی بیزیلو
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ۰۶:۰۵:۵۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ ۰۲:۳۵:۵۴
تعداد نمایش   765
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اخذ,اعطاء,نمایندگی,فروش,موبایل,اقساطی,اعطاء نمایندگی فروش موبایل,اخذ نمایندگی فروش موبایل,فروش اقساطی کامپیوتر,اخذ - اعطاء نمایندگی فروش موبایل اقساطی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام