سازه ICF

سازه ICF

دسته: املاک وساختمان > مصالح ساختمانی

استان: همه استان ها

سازه ICF
شرکت سایبان سازان اصلان افتخار دارد سازه های نوین ICFدر صنعت ساختمان را به هم وطن های گرامی ارائه نمایید
در سیستم ICFقطعات به عنوان قالب گم و ماندگار برای بتن سازه ای اعم از دیوار باربر و غیر باربر، زیر سطح زمین یا روی سطح زمین به کار می روند. این قطعات پس از بتن ریزی و عمل آوری بتن، در محل باقی می مانند و می بایست با موارد نازک کاری داخلی و خارجی محافظت شوند.
در این سیستم ستون ها حذف شده و با کس های ساختمان بجای ستون با دیوار باربر بتنی ساخته می شوند.معمولا ساختمان های ساخته شده با این سیستم از یک یا چند باکس بتن تشکیل می شوند که مقاومت فوق العاده ای را به ما می دهند.
همان طور که گفته شد، روش ICF یکی از متداول ترین روش های کنونی در صنعتی سازی سازه ها می باشد . این روش دارای سازه ای کاملاً بتنی است و دارای دیوارهای بتن مسلح باربر با قالب دو طرف دیوار از نوع پلی استایرن می باشد ، که قالب های پلی استایرن که در سازه باقی می مانند علاوه بر نقش قالب در بتن ریزی دیوارها ، بعنوان عایق صوتی و حرارتی در کاهش مصرف انرژی و مطابق با مبحث 19 مقررات ملی ساختمان عمل می کنند .
شرکت سایبان سازان اصلان آماده همکاری و اجرای سازه های ICF با تمامی شرکت ها و ادارات و ارگانها ی دولتی و خصوصی و افراد حقیقی و حقوقی می باشد .
با ما تماس بگیرید
دفتر مرکزی اهواز تلفن:4-33333112-061
همراه:09163063356 سایت:www.saibansazan.com




اطلاعات تماس

نام   یوسف طاهری
آدرس   خیابان انقلاب- نبش ناصر خسرو شمالی- خانه پیمانکاران
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۱:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   611
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام