دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

دسته: املاک وساختمان > سیستمهای حفاظتی

استان: فارس

برای یک مجتمع ساختمانی،‌ یک کارگاه، یک کارخانه، منزل مسکونی، اداره، موسسه، شرکت و یا هر محل دیگری که اطلاعات و افراد خاص با هر سطحی در آن حضور دارند، نصب یک یا چند دوربین امنیتی مداربسته اهمیت پیدا می‌کند.

در حقیقت همان سطح‌بندی است که نوع و کاربری دوربین‌ها را تعیین می‌کند.

به طور کلی دوربین های مدار بسته به دو گروه دوربین‌های دید در روز و دوربین‌های دید در شب تقسیم می‌شوند.

دوربین‌های دید در روز در لوکس صفر (تاریکی مطلق) قادر به نمایش نیستند. ولی از آن سو دوربین‌های دید در شب هم در روز هم در تاریکی مطلق قادر به نمایش هستند.

دوربین‌های دید در شب و دوربین‌های «دام» سقفی نیاز به لنز جداگانه ندارند و معمولاً دارای لنز شماره 4 هستند که حدود زاویه 80 درجه را نمایش می‌دهد.

هر کدام از انواع دوربین‌ها به چهار گروه صنعتی، نیمه صنعتی، دام سقفی و مینیاتوری تقسیم می‌شوند.

کیفیت دوربین از تعداد خط تصویر که ایجاد می‌کند مشخص می‌‌شود. کیفیت‌های مورد قبول از 350 TVL شروع شده و بهترین کیفیت 600 TVL است. دوربین‌های فوق منهای سیستمی که در داخل آن وجود دارد (دیجیتال و یا آنالوگ) خروجی تصویر آنالوگ 75 hertz عرضه می‌کند که سیگنال‌های تولید شده توسط کابل Coaxial به محل ضبط تصاویر انتقال داده می‌شود.

برخی از مدل ها قابلیت تنظیم لنز و زوم کردن سه برابر اپتیکال را نیز دارا هستند ولی مدل‌های کوچک آن از قبل تنظیم شده‌اند.

تعداد LEDهای موجود بر روی آن قدرت پروژکتور آن را نشان می‌دهد که حداکثر تا 30 متر را می توانند پوشش دهند.

این دوربین‌ها به طور اتوماتیک در هنگام شب و یا تاریکی به حالت دید در شب سوئیچ می‌شوند و در روز و روشنایی به صورت رنگی تصاویر را نشان خواهد داد.

دوربین‌های مینیاتوری یا کوچک، قابل استفاده در محیط‌هایی هستند که به طور نا محسوس باید تحت نظارت باشند. این دوربین ها از منبع تغذیه 12 ولت استفاده می‌کنند و انواع بی سیم و یا با سیم آن در بازار موجود است.

دوربین‌های کلاس دام DOME سقفی دارای محفظه شیشه‌ای جهت جلوگیری از گرد و غبار هستند که به صورت حبابی طراحی شده‌اند. کاربری آنها در منازل است.

دوربین‌های سری SPEED DOME با قابلیت چرخشی و زوم دار، یکی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های موجود در دنیای دوربین‌های مداربسته هستند.

آنها قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی از راه دور دارند. حتی قابل برنامه‌ریزی جهت اجرای دستورات از پیش تعریف شده نیز هستند.
****************************

parsjahesh@




اطلاعات تماس

نام   پارس جهش
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.parsjahesh.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۰۶:۰۹:۲۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   633
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,مداربسته,دوربین مداربسته,دوربین دید در روز,دوربین دید در شب,دوربین صنعتی,دوربین نیمه صنعتی,دوربین دام سقفی,دوربین مینیاتوری





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام