سولارمتر دیتالاگر و با کیفیت مدل KIMO SL200

سولارمتر دیتالاگر و با کیفیت مدل KIMO SL200

دسته: صنعت > ابزار و یراق

استان: مازندران

دستگاه سولارمتر دیتالاگر مدل KIMO SL200 با امکان اندازه گیری چگالی توان تشعشی و انرژی تشعشعی خورشید با سنسور فتوولتائیک و هم چنین ذخیره سازی مقادیر تا 44640 مقدار را دارا می باشد.نورسنج (light meter) یا سولارمتر یا لوکس متر از سه جزء اساسی تشکیل شده است که عبارتست از دریافت کننده ، پردازشگر و نمایشگر نورسنج وسیله اندازه گیری « شدت روشنایی» با واحد lux می باشد ، دستگاه نورسنج «شدت نور» بر سطح سنسور را حس نموده و با توجه به ضرایب تبدیل اختصاص داده شده به دستگاه دیجیتالی شدت نور و روشنایی محلی که سنسور در آن واقع است را نشان می دهد. در استانداردهای مهندسی برای هر مکانی با توجه به کاربری نورسنج و لوکس مترها میزانی از شدت نور و روشنایی در نظر گرفته شده است که جداول آنها به تفکیک کاربری های متفاوت، حداقل و حداکثر و شدت نور و روشنایی مورد نیاز و حتی شدت روشنایی پیشنهادی را معین کرده است و بر اساس آنها میتوان شدت نور یک محیط را بصورت استاندارد با نرم افزارهای کامپیوتری dialux یا calclux و یا بصورت دستی محاسبه و طراحی کرد .

این محصول ساخت کمپانی کیمو فرانسه می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

مشخصات فنی سولارمتر دیتالاگر مدل KIMO SL200 :

  رنج اندازه گیری چگالی توان تشعشعی از 1 الی 1300 (W/m2)
  رنج اندازه گیری انرژی تشعشعی از 1 Wh/m2 الی 500 (kWh/m2)
  فرکانس اندازه گیری 2 بار در ثانیه
  طراحی مطابق با دستورات استاندارد RoHS
  محدوده طول موج از 400 الی 1100 نانو متر
  دارای حساسیت نامی 100 mV برای 1000 W/m2
این شرکت نمایندگی فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی با تسهیلات گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه دهنده می باشد که شامل کمپانی های:
FLUKE , TESTO , KIMO , HIOKI , KYORITSU , MEGGER , DRUKE , AZ , MASTECH , BENETECH , STANDARD , OLYMPUS , LUTRON , VICTOR , FINETECH , HANNA , IRTEK
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید ، ویا با آدرس ایمیل ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هم میهنان گرامی می باشند .
شماره تماس دفتر ( مازندران ) : 01134668143
شماره فکس: 01134664382
شماره تماس موبایل : 09371965314
ایمیل شرکت: info.seekap@gmail.com




اطلاعات تماس

نام   تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق سیکاپ
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۰۶:۱۸:۰۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۰۲:۴۸:۰۸
تعداد نمایش   674
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,سولارمتر,دیتالاگر,با,کیفیت,مدل,KIMO,SL200,سولارمتر دیتالاگر,دستگاه سولارمتر,دستگاه سولارمتر دیتالاگر,سولارمتر دیتالاگر و با کیفیت مدل KIMO SL200





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام