تهیه و اجرای سازه های LSF

تهیه و اجرای سازه های LSF

دسته: املاک وساختمان > مصالح ساختمانی

استان: همه استان ها

سیستم سازه های فولادی سبک (LSF) ، یک سیستم سازه ای پیشرفته است که در انواع ساخت ها و سازهای یک و چند طبقه ساختمان های مسکونی اداری ،هتل ها و هتل آپارتمان ها ، ساختمان های مدارس و دانشگاهی ، رستورانها و... مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم سازه های فولادی سبک (LSF) یکی از مناسبترین سیستم های ساختمانی است که امروزه در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین عامل در سازه های فولادی سبک ، مقاطع فولادی جدار نازک(LGS) می باشد. مقاطع فولادی جدار نازک، مقاطع فلزی سرد نورد شده ای می باشند که با استفاده از ورقهای فولادی نازک و با استفاده از روشRoll Forming شکل دهی می شوند. داشتن ضخامت یکنواخت در عرض مقاطع و به کارگیری روش Roll Forming درساخت این مقاطع ، باعث می گردد، تولید در حجم بسیار بالا و با کیفیت مناسب و یکنواخت انجام گیرد.
مقاطع فولادی جدار نازک ، سبک و به راحتی قابل حمل می باشد.بخش های مختلف ساختمان را به راحتی می توان با این مقاطع مونتاژ نمود. این عوامل باعث می گردد که عملیات ساخت با این سیستم بسیار سریع باشد.
سمنت برد ][پیش ساخته ][ صنعت ساختمان ][سرعت اجرا ][استاندارد ساخت ][وزن کم ][ سبک ][رنگ متنوع ][استحکام بالا ][تنوع درطرح ][بدون نیاز به سیمان ][زیباترین پوشش ][بدون آزبست ][پوشش نما ][ دوام بالا ][بهترین پوشش ][نماینده فروش ][سمنت برد الیافدار]سازه lsf

شرکت سایبان سازان اصلان آماده همکاری و اجرای سازه های سبک فولادی با تمامی شرکت ها و ادارات و ارگانها ی دولتی و خصوصی و افراد حقیقی و حقوقی می باشد .
با ما تماس بگیرید دفتر مرکزی اهواز تلفن:4-33333112-061
همراه:09163063356 سایت:www.saibansazan.com www.saibansazan.ir





اطلاعات تماس

نام   یوسف طاهری
آدرس   خیابان انقلاب- نبش ناصر خسرو شمالی- خانه پیمانکاران
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ ۰۹:۱۱:۵۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   315
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام