فروش محصولات ریوایوژن _ پرپشت کردن مو

فروش محصولات ریوایوژن _ پرپشت کردن مو

دسته: خدمات > خدمات پزشکی

استان: تهران

فروش محصولات ریوایوژن _ پرپشت کردن مو با نازل ترین قیمت

ریوایوزن سریعترین و مناسب ترین محصول بابت قطع ریزش مو و رویش مجدد آن !!!!!!!!!!!!!!!!

ریوایوژن شامل سه محلول می باشد که با کمک یکدیگر باعث جلو گیری از ریزش مو و متوقف کردن عوامل و فرایند آن می شود برای اخذ نتیجه بهتر می بایستی محصولات ریوایوژن را بر طبق دستورالعمل ذیل استفاده نمود.

1- محلول قطره ریوایوژن

مهمترین بخش از سیستم درمانی ریوایوژن می باشد که می بایستی حتماً به طور روزانه مصرف شود تا نتایج دلخواه حاصل شوند. طریقه استفاده : هر روز قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید، سپس 2 - 1 میل از این محلول را به کمک قطره چکان مخصوص روی نواحی که دچار عارضه ریزش و کم پشتی مو هستند و اطراف آن بریزید. سپس محلول را برای ده تا بیست ثانیه روی پوست سر ماساژ دهید. موها را برای حداقل سه ساعت پس از مصرف شستشو ندهید.

- 2 شامپو با یوکلینزینگ ریوایوژن

فرمول ویژه با استفاده از عناصر فعال موجود در محلول قطره ریوایوژن کاربرد آنرا تکمیل می نماید. شامپو ریوایوژن به طرز ملایمی چربی و رسوبات DHT در روی پوست سر را تمیز نموده و از خارش و حساسیت پوست سر جلو گیری و با انتقال مواد مغذی زیستی باعث ایجاد محیطی سالم برای رشد مو می شود. طریقه استفاده : شامپو ریوایوژن را روی موهای خیس ریخته و به آرامی روی پوست سر و موها ماساژ دهید ، سپس آنرا برای چند دقیقه روی موها باقی گذاشته و بعد با آب ولرم آبکشی نمائید.

- 3 کاندیشنر ضخیم کننده ریوایوژن

این کاندیشنر برای موهای نازک و کم پشت تهیه شده است. کار عمده کاندیشنر ریوایوژن جایگزینی رطوبت ، قوی تر نمودن ریشه مو و اضافه نمودن حجم و درخشندگی به موها و در نتیجه ضخیم تر کردن و پرپشت جلوه دادن موها می باشد. طریقه استفاده : بعد از استفاده ازشامپو ریوایوژن مقدار کمی از آنرا به روی موها ریخته و پس از برس زدن بگذارید تا مدت 5 دقیقه بماند ، سپس کاملاً با آب گرم آبکشی نمائید
با مجوز وزارت بهداشت 338/1
بهترین و معتبر ترین محصول رویش مجدد مو با مناسب ترین قیمت

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   falllah
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ ۰۶:۰۴:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ ۰۲:۳۴:۱۸
تعداد نمایش   202
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,محصولات,ریوایوژن,پرپشت,کردن,فروش محصولات ریوایوژن,پرپشت کردن مو,کاهش کم پشتی مو,قیمت فروش محصولات ریوایوژن,قیمت پرپشت کردن مو,فروش محصولات ریوایوژن _ پرپشت کردن مو





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام