اجاره سوئیت ، آپارتمان ، ویلا در رامسر شمال

اجاره سوئیت ، آپارتمان ، ویلا در رامسر شمال

دسته: املاک وساختمان > ویلا

استان: مازندران

مسافران محترمی که قصد رزرو و اجاره محل اقامتی خود ( ویلا ، سوئیت و یا آپارتمان ) در منطقه بکر و سر سبز رامسر را دارند، و اگر بدنبال ویلای استخردار ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی و یا دیگر اقامتگاه های منحصر بفرد ما در رامسر هستید میتوانند پس از تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی، ویلایی با توجه به نیازتان انتخاب کنید و برای رزرو و اجاره آن اقدام نمایید.
شمال پراز جاذبه های طبیعی است و عروس آن هم رامسر است ، که علاوه بر منظره های خیره کننده طبیعی آن پر است از جاذبه ها و امکانات تفریحی و گردشگری مانند: تله کابین ، موزه تماشا که خزر ، اماکن باستانی مانند: قلعه مارکوه ، جواهر دره و غیره... . شما برای گردش و تفریح در این شهر کافی است از ما مشاوره بخواهید تا را در راستاری راهنمایی کردن از انتخاب محل گردشگری خود و اقامتگاه دلخواهتان یاری کنیم.
اگر با گروه دوستان خود و یا خانواده تان تصمیم به یک برنامه ریزی برای گردش و تفریح چند روزه در شهر رامسر شمال را گرفته اید هم اینک میتوانید برای اجاره سوئیت، آپارتمان، ویلا در رامسر شمال میتوانید با ما در تماس باشید.
محمد بیوسنده

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   محمد بیوسنده
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ۰۶:۰۲:۴۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۰۲:۳۲:۴۴
تعداد نمایش   168
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اجاره,سوئیت,آپارتمان,ویلا,رامسر,شمال,اجاره سوئیت,ویلا در رامسر,ویلای استخردار,ویلا ساحلی,ویلا جنگلی,اجاره سوئیت ، آپارتمان ، ویلا در رامسر شمال





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام