چربی گیر، چربی گیر آشپزخانه، سپراتور شرکت کندو

چربی گیر، چربی گیر آشپزخانه، سپراتور شرکت کندو

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: تهران

شرکت مهندسی و ساخت کندو (CanDo) در زمینه تصفیه فاضلاب (wastewater treatment)، تصفیه آب (water treatment)، پایپینگ (Piping) خدمات مختلف مهندسی ارائه می نماید.
تلفن: 26206951- 021 و 26206967-021
سایت: www.pakzist.com
**** تصفیه فاضلاب به کمک چربی گیر های دفنی ، چربی گیر آشپزخانه، چربی گیر API، چربی گیر CPI، چربی گیر DAF***
چربی گیرها(Oil/water Separator) یا جداکننده های آب از روغن و مشتقات نفتی، تجهیزاتی در زمینه تصفیه فاضلاب می باشند که به منظور جداسازی انواع روغن، مشتقات نفتی، گریس و چربی از آب یا پساب در تصفیه فاضلاب های شهری و فاضلاب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. چربی گیرهایی که توسط شرکت مهندسی و ساخت کندو طراحی و اجرا می گردد جهت حذف گازوئیل و بنزین ، انواع مشتقات نفتی، چربی های گیاهی و آشپزخانه، انواع روغن های سبکتر یا سنگینتر از آب، گریس و چربی های حیوانی مناسب می باشد.
چربی گیر های این شرکت در انواع مختلف بسته به نوع پروژه تصفیه فاضلاب و کیفیت مطلوب حذف چربی و روغن از فاضلاب در مدل های ذیل مورد استفاده قرار می گیرند.
چربی گیر API (American Petroleum Institute): این نوع چربی گیر ساده ترین و قدیمی ترین نوع سیستم حذف روغن و چربی در تصفیه فاضلاب می باشد که هم اکنون در بسیاری از پروژه های تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.
چربی گیر CPI (Corrugated Plate Interceptor): در این نوع جداکننده که گاهی TPI نامیده می¬شود با قرار دادن صفحات مواج داخل سیستم، راندمان جداسازی روغن و چربی را در تصفیه فاضلاب افزایش می یابد.
چربی گیر DAF(Dissolved Air Flotation): این نوع چربی گیر نسبت به سایر چربی گیرها راندمان بالاتری دارد و تواناییی حذف بیش از 99 درصد روغن های آزاد و امولسیونی را در تصفیه خانه های فاضلاب دارا می باشد.
چربی گیرهای آشپزخانه (Grease Trap): این نوع چربی گیرها که عمدتا دفنی می باشند جهت حذف چربی های آشپزخانه در پروژه های تصفیه فاضلاب مربوطه مورد استفاده قرار می گیرند.
تمامی چربی گیرهای فوق توسط شرکت مهندسی و ساخت کندو از جنس فلزی (ST37)، فایبرگلاس، پلی اتیلنی و یا استنلس استیل (SS304-316) برای ظرفیت های مختلف قابل ارائه می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های آب و فاضلاب و سایر خدمات مهندسی شامل مهندسی محیط زیست، مهندسی آب، مهندسی فاضلاب و مهندسی مکانیک و همچنین دیگر محصولات مربوط به تصفیه آب و تصفیه فاضلاب، پایپینگ به سایت این شرکت به آدرس www.pakzist.com مراجعه فرمایید.
*******تلفن: 88248171- 021 و 88482036-021 ******
*******سایت: www.pakzist.com******




اطلاعات تماس

نام   شرکت کندو
آدرس   خ ولیعصر، بالاتر از جام جم ک خرسند پ76 طسوم واحد 10
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۰۴:۳۱:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   482
کلمات کلیدی   چربی گیر، چربی گیر آشپزخانه، سپراتور شرکت کندو,چربی گیر,چربی گیر آشپزخانه,Seperator,چربی گیر DAF,چربی گیر CPI,چربی گیر API,چربی,گیر،,گیر,آشپزخانه،,سپراتور,شرکت,کندو,آب و فاضلاب,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام