کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر

کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر

دسته: صنعت > لوازم صنعتی

استان: تهران

نقطه انجماد شیر با ثبات ترین خصوصیات فیزیکی شیر است . تزلزل نقطه ی انجماد نسبت مستقیمی با تعداد ذرات موجود در محلول دارد .اندازه گیری نقطه ی انجماد شیر،برای کنترل تقلب آب اضافه شده به شیر به کار می رود. نقطه ی انجماد شیر اساسا به وسیله ی ترکیبات عمده ای که وزن مولکولی پائینی دارند یعنی لاکتوز و نمک ها تعیین می گردد و با نوسانات غلظت پروتئین و گلبول های چربی بستگی کمتری نشان می دهد . نقطه ی انجماد و نقطه ی جوش شیر به ترتیب به مقدار خیلی کمی پائین تر و بالاتر از آب است . شیر در دمای بین  543/0- الی 546/0 – یخ می زند . نقطه ی انجماد شیر گاومیش  549/0 – گزارش شده است . تر شدن شیر باعث کاهش نقطه ی انجماد می شود چون نقطه ی انجماد شیر تابعی از تعداد مول های محلول در آب است . در شیر ترش شده یک مول لاکتوز به 4 مول اسید لاکتوز تبدیل می شود و تعداد مول های محلول در آب در داخل شیر زیاد می شود ، پس طبق قانون رائول هر اندازه تعداد مول های محلول در آب بیشتر ، نقطه ای انجماد کاهش می یابد . گلبول ها و پروتئین ها نقش زیادی در نقطه ی انجماد ندارند و مولکول های محلول در آب موثرند بنابراین نقطه ی انجماد باید روی نمونه های ترش نشده انجام گیرد .
نقطه ی انجماد توسط دستگاه کرایوسکوپ مدل cryostar
از کمپانی funke gerberاندازه گیری می شود.
این دستگاه دارای مانیتور با کیفیت عالی و قابلیت رسم گراف رنگی برای هر نمونه به صورت مجزاء میباشد .
کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر دارای قابلیت ذخیره اطلاعات نمونه های مختلف
کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر دارای امکان انجام سریع آزمایش با تکنولوژی جدیدی که در این دستگاه تعبیه شده است فراهم میباشد حتی برای نمونه های گرم ، کاربران میتوانند در هر ساعت تا 40 نمونه را از نظر میزان آب اضافه اندازه گیری نمایند .
دستگاه کرایوستار ساخت FUNK GERBER امکان اتصال به پرینتر های استاندارد و یا کامپوتر را دارد و با این روش کاربر میتواند به راحتی از جواب آزمایش خود پرینت بگیرد .
کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر دارای کالیبر اتومات و کاربری آسان دستگاه کرایواستار از دیگر مشخصه ها و مزیت های این دستگاه محسوب میگردد .
–کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیربا دقت اندازه گیری : 0.0001 درچه سانتیگراد.
–کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر با میزان خطا : 0.002 -/ درجه سانتیگراد.
–کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر با دامنه اندازه گیری دما: 0.000 تا 1.500- درچه سانتیگراد.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   elahi
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۰۶:۰۳:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   628
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کرایوسکوپ-کرایوسکوپ,شیر,کرایوسکوپ,قیمت کرایوسکوپ,فروش کرایوسکوپ,کرایوسکوپ-کرایوسکوپ شیر





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام