آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز

دسته: آموزش > فنی و حرفه ای و علمی کاربردی

استان: آذربایجان شرقی

کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل در تبریز به دو حالت کار آموزی و کار ورزی برگزار میگردد .عزیزان علاقمند خواهشمندیم با مطالعه دقیق هر کدام از از حالتها و بعد از تصمیم گیری قطعی با مرکز آموزشی ما تماس بگیرید . لازم به یاداوری است که در هر دو حالت کارآموزان عزیز بعد از اتمام دوره مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای را دریافت میکنند و کارت مهارت جهت ارائه به شورای اصناف جهت اخذ پروانه کسب را به صورت رسمی اخذ می نمایند. برای هر دو گروه کار آموز یا کار ورز اگر از شهر ستان تشریف اورده باشند خوابگاه در نظر گرفته شده است .

در حال حاضر مجهز ترین کارگاه آموزش تعمیرات موبایل در اختیار ما می باشد که به همت موسسه ایثار وابسته به بنیاد شهید تجهیز و اماده گردیده است. بهترین اساتید در شهر تبریز با مرکز ما همکاری میکنند البته این بی دلیل نیست چون ما به بهترین جوانان این دیار ارائه خدمات می کنیم
جهت شرکت در هر کدام از دوره های آموزشی ما میتوانید با شماره تماس :33250324 با پیش شماره 041 تبریز تماس بگیرید همچنین با شماره موبایل 09148741201 نیز میتوانید تماس حاصل فرمایید . و یا در تلگرام با همین شماره در ارتباط باشید

1-دوره کار آموزی

دوره کار آموزی دوره ای 30 جلسه ای است در این دوره کار آموز در یک کارگاه تخصصی اصول تعمیرات موبایل را بصورت عملی فرا میگیرد سرفصلهای این دوره عبارتند از:

سرفصلهای کلاس آموزش تعمیرات موبایل در تبریز
آموزش های دوره شامل :
الکترونیک عمومی موبایل
آموزش تست قطعات موبایل صد در صد عملی توسط خود کارآموز
آموزش تعمیر سخت افزار موبایل:
آشنایی با ابزار ها و وسایل تعمیراتی تلفن همراه
آشنایی با بلوک دیاگرام تلفن همراه
آموزش آشنایی با معایب earpiece و نحوه رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب میکروفن و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب و پیغامهای سیم کارت و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب ihf speaker -buzzer و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب مموری کارت و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب دوربین تماس تصویری و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب دوربین اصلی و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب سی پی یو و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب صفحه کلید و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با معایب مدار آنتن و رفع عیب آن
آموزش آشنایی با کلاس،ویرایش ،مدار ،پیغامها و معایب بلوتوٍث
آموزش رفع مشکلات و معایب بلوتوٍث
آموزش سیم کشی بر روی برد تلفن همراه صد در صد عملی توسط خود کارآموز
آموزش تعویض قطعات و آی سی های smd
آموزش تعویض قطعات و آی سی های bga
آموزش نحوه صحیح استفاده از شابلون – خمیر قلع – کاردک
آموزش تعویض قطعات و آی سی های bgy
آموزش آشنایی با نحوه تعویض قطعات و آی سی ها صد در صد عملی توسط خود کارآموز و…
آموزش تخصصی نرم افزار همراه با جزوه مصور:
آشنایی با باکس های:ufs box-hwk box-seetool box-universal box-infinity box–ustpro box-nspro
box-dream box-atf box-rif box-bb5 box-smartclip box-jaf box -mt box-mx key – motofon box
آموزش کامل نحوه فلش گوشی های موبایل
آموزش کامل نحوه منو فارسی گوشی های موبایل
آموزش کامل نحوه برداشتن و حذف کد امنیتی گوشی

دوره کار آموزی میتواند بصورت خصوصی و نیز بصورت عمومی برگزار گردد - برای کار آموزان شهرستانی خوابگاه در نزدیکی آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

ظرفیت دوره های عمومی 7 نفر و دوره های خصوی دو نفر می باشد مدت انتظار برای شروع دوره عمومی یک هفته و برای دوره خصوی یک روز می باشد . عزیزانی که متقاضی شرکت در دوره عمومی هستند و در عین حال عجله دارند میتوانند از سایر آموزشگاههای مجوز دار سازمان فنی و حرفه ای جهت دوره اموزشی خود بهره بگیرند.

2- دوره کار ورزی


دوره کارورزی ویژه افرادی است که جهت راه اندازی کسب و کار تعمیراتی موبایل عجله دارند و میخواهند مستقیما بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوند از این دوره به عنوان تنور مهارت یاد میشود که در منطقه شما ل غرب کشور بجز مرکز آموزشی ما مرکز دیگری این دوره را برگزار نمیکند.

این دوره 25 جلسه 4 ساعته است . از اینرو عزیزانی که میخواهند در دوره کار ورزی شرکت کنند می بایست زمان کافی برای این موضوع اختصاص داده باشند . از صفر تا صد تعمیرات موبایل اموزش داده میشود کارورز بصورت مستقیم با گوشی مشتری اصول اموزش دیده شده را تمرین و عملیاتی میکند در 4 ساعت استاد همراه و در کنار اوست موضوعات به تفکیک به او گفته میشود و تخصصی ترین امور تعمیراتی بصورت عملی و در کار گاه فوق تخصصی اموزش و تمرین میگردد .در این کلاس کار آموز بصورت مستقیم با بازار کار در ارتباط است با انواع گوشی هایی اسیب دیده از جهت سخت افزاری و نرم افزاری بر خورد میکند .

به علت حساس بودن دوره کار ورزان علاقمند جهت شرکت در این دوره 25 روزه گزینش میشوند . از اینرو پیشا پیش از عزیزانی که نمیتوانیم در خدمتشان باشیم عذر خواهی می نماییم

دوره کار ورزی کاملا تضمینی است و علوه بر مدرک رسمی گواهی کارورزی نیز صادر میگردد. کارورزان  بعد از اتمام دوره مهارتی خود در یک همایش یک روزه با فعالان صنعت موبایل شهر تبریز و تعمیر کاران منتخب این شهر شرکت و بعد از صرف شام  دوره تنور مهارت خود را به پایان رسانده و از فردای ان روز میتوانند وارد بازار کار شوند. ظرفیت شرکت در دوره کار ورزی محدود می باشد.




اطلاعات تماس

نام   کافا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۰۶:۰۶:۳۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   169
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,آموزشگاه,تخصصی,تعمیرات,موبایل,تبریز,آموزش تعمیرات موبایل در تبریز,آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل,کلاسهای آموزش تعمیرات موبایل,تعمیرات موبایل,تعمیرات موبایل در تبریز,کارگاه آموزش تعمیرات موبایل,آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل در تبریز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام