دنیای سازه های بادی

دنیای سازه های بادی

دسته: لوازم وکالا > اسباب بازی

استان: خراسان رضوی

شرکت دنیای سازه های بادی افتخار دارد که به منظور تحقق بخشیدن به اهداف عالی و دستیابی به محیطی نشاط آور و جذاب در عرصه پهناور کشور عزیزمان ایران با کادری مجرب،شایسته و دلسوز در امور طراحی و ساخت سازه های بادی ، نیمه بادی و سازه های دوخت گرم و با بهره گیری کامل از توان داخلی واستفاده از دانش فنی و تجهیزات مدرن و مطابق با تکنولوژی روز آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی میباشد.

مواد اولیه محصولات این شرکت کره ای و دیاف های داخلی سازه تولید کشور آلمان میباشد که شما مشتریان عزیز جهت اطمینان خاطر از وضعیت تولیدمیتوانید در محل کارخانه حضور بهم رسانده و از نزدیک از نحوه تولید،مواد اولیه مصرفی در سازه ها بازدید کامل بعمل آورید . اخیرا افرادی سود جو به عنوان فروشنده کالاهای بادی، نسبت به تخریب تولیدات این شرکت تعاریف نا صحیحی اعم از پائین بودن قیمت و بی کیفیتی آن عنوان میکنند چرا که ایجاد تولید انبوه،محصولات بی رقیب و قیمت منصفانه که جزء اهداف اولیه شرکت دنیای سازه های بادی میباشد باعث شده که ما بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات را برای شما به ارمغان آوریم.

شرکت دنیای سازه های بادی به شما عزیزان توصیه میکند جهت جلوگیری از هر نوع سوء استفاده افراد سودجو، تقاضای بازدید از محل تولید را خواستار باشید.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   صمدی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۰۶:۱۲:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ۰۲:۴۲:۰۲
تعداد نمایش   123
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دنیای,سازه,های,بادی,سازه بادی,سازه نیمه بادی,دنیای سازه های بادی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام