نرم‌افزار صندوق فروشگاهی شایگان سیستم

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی شایگان سیستم

دسته: کامپیوترواینترنت > CD و DVD

استان: تهران

نرم‌افزار صندوق فروشگاهی شایگان سیستم::در کسب‌و‌کارتان با انبوهی از طرف حساب‌ها، حساب‌های بانکی، چک‌ها، کالاها و فاکتور مواجه هستید و می‌خواهید در زمان کمی به حساب‌های خود نظم و ترتیب بدهید و اطلاعات مالی، انبار و ... را وارد نرم‌افزار نمایید و پس از نظم‌دادن از آن گزارش بگیرید. با استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی حسابگر که در نسخه‌های مختلف عرضه شده است، می‌توانید اطلاعات اولیه را وارد برنامه نموده، اطلاعات کالا و محصولات را تکمیل نموده، موجودی کالای خود را کنترل نمایید و به سرعت برای مشتریان فاکتور صادر و تسویه نمایید و از ایجاد صف فروش در کسب و کار جلوگیری کنید.
بعد از خرید نرم‌افزار صندوق فروشگاهی حسابگر :
•در کمترین زمان، مبانی کار با نرم افزار و ورود اطلاعات اولیه را فرا خواهید گرفت. (تعریف حساب و کالا، ثبت مانده اول کالا و حساب‌ها، صدور فاکتورهای خرید و فروش و مرجوعی، چاپ فاکتور، ثبت چک‌ها و سررسید چک، گزارش‌گیری و ...)
•موجودی کالا و حساب‌های خود را به‌روز دارید، از موعد چک‌های دریافتی و پرداختی مطلع خواهید شد و گزارشات سه‌ماهه خرید و فروش و ارزش افزوده به آسانی در دسترس شماست.
•از راهنمایی و خدمات پس از فروش کارشناسان شرکت بهره‌مند خواهید شد.
•چنانچه نیاز به امکانات پیشرفته‌تری دارید میتوانید نسخه فعلی خود را با حفظ اطلاعات ارتقا نمایید.




اطلاعات تماس

نام   سماوی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.shygunsys.com/نرم‌افزار-صندوق-فروشگاهی/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ۰۶:۰۶:۴۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   534
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,نرم‌افزار,صندوق,فروشگاهی,شایگان,سیستم,نرم‌افزار صندوق فروشگاهی,خرید نرم‌افزار صندوق فروشگاهی,فروش نرم‌افزار صندوق فروشگاهی,نرم افزار فروشگاهی,شایگان سیستم,نرم افزار شایگان سیستم,خرید نرم افزار فروشگاهی,نرم‌افزار صندوق فروشگاهی شایگان سیستم





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام