سرعت گیر لاستیکی

سرعت گیر لاستیکی

دسته: لوازم وکالا > لوازم گوناگون

استان: تهران

فروش سرعت گیر لاستیکی - پلاستیکی

سرعت گیر ها از نظر جنس به دو دسته تقسیم می شوند: سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی. سرعت گیرلاستیکی 33*90 در ادامه معرفی می گردد.
ایمن ترافیک کالا، سرعت گیر لاستیکی را معرفی می نماید.این محصول دارای کیفیت بسیار بالا بوده و با ابعاد مختلف عرضه می گردد. سرعتگیر لاستیکی از مواد اولیه لاستیک داخلی و خارجی تهیه می شود.
سرعتگیر لاستیکی معرفی شده را پیشنهاد می کنیم در داخل شهر مورد استفاده قراردهید. این محصول درمعابر دارای شیب زیاد، چهار راه ها، تقاطع ها، دو طرف گذر گاه عبور دانش آموزان، دو طرف گذرگاه مراکز پزشکی و غیره نصب می گردد.
سرعت گیر ها از نظر جنس به دو دسته سرعت گیر پلاستیکی و سرعت گیر لاستیکی تقسیم می شوند.سرعتگیر لاستیکی در مناطق گرمسیری پر تردد قابل استفاده می باشد.
سرعت گیر ترافیکی بدون پیچ و رول پلاک و پلیت کفی، حدودا دارای وزن 8000 گرم می باشد. نوع لاستیک به کار رفته در این محصول لاستیک منجید دار می باشد.
سرعتگیر لاستیکی قابلیت تحمل وزن 50 تن برای هر چرخ را دارد. این محصول درارای سه عدد لاستیک رنگی با ابعاد 10*10 که نور را بازتاب می کنند،می باشد؛ و این امر سبب می شود سرعت گیر به راحتی در شب دیده شود.
سرعت گیر لاستیکی در معابر دارای شیب زیاد، مسیر هایی که حداکثر سرعت مجاز در آن 50 کیلومتر در ساعت است، دو طرف گذرگاه مراکز پزشکی،تقاطع ها، چهار راه ها، دو طرف گذر گاه عبور دانش آموزان و غیره نصب می گردد.
طراحی خطوط جدید در محصول، سایش قطعه را کم می نماید و باعث عمر طولانی محصول، حداقل دو برابر نمونه های قبلی می شود. همچنین زیبایی منظر شهری را افزایش می دهد.
ایمن ترافیک کالا، در جهت خرید و فروش لوازم ترافیکی فعالیت می نماید.در صورتی که تمایل به خرید این محصول و یا محصولات مشابه دارید؛ می توانید از طریق ایمن ترافیک کالا اقدام کنید.
مزایا:
مقاوم، ضد ضربه و از جنس ترکیبات پلیمری
عدم آسیب رسانی به لاستیک خودرو
دید خوب در شب به دلیل وجود شبرنگ
دارای گارانتی 12 ماهه
برای مشاهده ی محصولات بیشتر به سایت و کانال ما مراجعه فرمایید.
Www.imentraffic.com
https://t.me/IMENTRAFFIC

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   ایمن ترافیک کالا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ۰۶:۰۴:۱۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   545
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,سرعت,گیر,لاستیکی,سرعت گیر,سرعت گیر پلاستیکی,سرعت گیر لاستیکی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام