چشم گربه ای آلومینیومی

چشم گربه ای آلومینیومی

دسته: لوازم وکالا > لوازم گوناگون

استان: تهران

فروش چشم گربه ای آلومینیومی

چشم گربه ای ترافیک معرفی شده توسط ایمن ترافیک کالا، به دو نوع ساده و خورشیدی تقسیم می شود. نوع ساده، چشم گربه ای پلاستیکی نگین دار می باشد. نوع سولار چشم گربه ای، دارای ال ای دی بوده و نور جذب شده را در شب به صورت چشمک زن به نمایش در می آورد.
چشم گربه ای ترافیک به عنوان هشدار دهنده، راهنمای مسیر و در برخی موارد به عنوان جدا کننده در خیابان ها، جاده ها، دور برگردان ها، معابر، تونل ها و ... استفاده می شود. از دیگر موارد استفاده از چشم گربه ای ترافیک در حاشیه بزرگ راه ها جهت نشان دادن مسیر، هشدار، دور برگردان و همچنین برای نشان دادن خط شانه خاکی می باشد.
چشم گربه ای آلومینیومی دو طرفه از لوازم ترافیکی، به جهت مشخص کردن محدوده حریم جاده ها به وسیله بازتاب نور در شب و همچنین سبب نظم بخشیدن به تردد وسایل نقلیه و هدایت خودرو ها استفاده می شود.
علت انتخاب نام چشم گربه ای ترافیکی این می باشد که، چشم گربه در تاریکی و برخورد نور به آن، نور خاص را منعکس می کند. به عبارت دیگر به دلیل شباهت چشم گربه ای ترافیکی به چشم های گربه، این نامگذاری انجام شده است.
چشم گربه ای از جنس آلومینیوم، بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد. این محصول دارای این قابلیت است که وزن زیادی را تحمل نماید؛ مقاومت آن در مقابل تحمل فشار، بسیار بالا و به اندازه چندین تن می باشد.
چشم گربه ای ترافیک آلومینیومی در برابر ضربه، خرابی و اصطحکاک مقاوم بوده و نحوی نصب آن به صورتی است که محکم به زمین می چسبد. چشم گربه ای آلومینیومی در برابر هوای بسیار گرم، بسیار سرد، بارانی و همچنین رطوبت بالا عایق بوده و بسیار مقاوم است.

از انواع مختلف چشم گربه ای در حاشیه ی خطرناک جاده ها، جدا کننده مسیر مانند مسیر ویژه اتوبوس، و همچنین در عوارضی ها استفاده می شود.
ایمن ترافیک کالا، در راستای خرید و فروش لوازم ترافیکی در بین کالا های موجود در بازار تحقیق کرده و نمونه محصولات را از کارخانه های مختلف جمع آوری نموده و مورد آزمایش قرار داده است. محصول معرفی شده نتیجه این تحقیقات می باشد.

مزایا:
سبک با قدرت چسبندگی بالا
مقاوم در برابر سایش
دارای گارانتی
مناسب برای نشانه گذاری خطوط طولی

برای مشاهده ی محصولات بیشتر به سایت و کانال ما مراجعه فرمایید.
Www.imentraffic.com
https://t.me/IMENTRAFFIC

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   ایمن ترافیک کالا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://imentraffic.com/index.aspx?Category=چشم-گربه-ای-ها
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ۰۶:۰۷:۰۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   512
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,چشم,گربه,آلومینیومی,چشم گربه ای آلومینیومی,چشم گربه ای,فروش چشم گربه ای,چشم گربه ای آلومینیومی دو طرفه





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام