کسب درآمد با موبایل

کسب درآمد با موبایل

دسته: بازار کار و سرمایه > کار در منزل

استان: همه استان ها

کسب درآمد میلیونی از اپلیکیشن.

اپلیکیشن نصب کن ، درآمد کسب کن.

بدون داشتن دانش برنامه نویسی ،می توانید وارد بازار و تجارت پردرآمد و میلیاردی اپلیکیشنهای موبایل شوید.فقط با داشتن یک گوشی موبایل هوشمند و یک خط اینترنت می توانید در منزل درآمد کسب نمایید.

امروزه یکی از پردرآمدترین بازارهای صنعت کامپیوتر ،IT و نرم افزار ،تجارت اپلیکیشنهای موبایل می باشد.که در همه زمینه ها کاربرد داشته و تقریبا همه مردم ازآنها استفاده می کنند.

این بیزینس به عنوان هشتمین تجارت پر سود جهان شناخته شده است.درآمد کافه بازار در سال 95 میانگین بالای چهار میلیارد تومان درماه بوده است.

بر طبق آمار منتشر شده ارزش بازار اپلیکیشنها تا سال 2021 ، مبلغ 6.3 تریلیون دلار خواهد شد و تعداد کاربران اپلیکیشنها به عدد شش و نیم میلیارد نفر خواهد رسید.

شرکتها برای تبلیغ و معرفی اپ های خودشان از روشهای تبلیغاتی مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند.که نمونه های آن را در تبلیغ اپ هایی مثل روبیکا ، هفت هشتاد ، آپ و . . . دیده ایم.این تبلیغات هزینه های میلیاردی دارد.

یکی از جدید ترین و بهترین روشهای تبلیغی ، معرفی و تبلیغ توسط خود کاربران استفاده کننده می باشد.یعنی هر کاربری که یک اپلیکیشن را نصب و از آن استفاده می کند ، می تواند آنرا به دیگران هم معرفی کرده و از این طریق به درآمدزایی برسد.

شما هم می توانید با نصب کاملا رایگان اپلیکیشنهایی که به شما معرفی می کنیم ، به ازای هر نصب فعال از مبلغ 700 تومان تا 20 هزار تومان درامد کسب نمایید.

کافیست ماهیانه 100 عدد نصب اپ فعال داشته باشید تا بتوانید به درآمد ماهیانه بالای دو میلیون تومان برسید.هر چه تعداد کاربران نصب کننده بیشتر شوند درآمد شما هم به همان نسبت بیشتر خواهد شد. همراه با آموزشهای مورد نیاز برای کار.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://nodinoo.ir/579




اطلاعات تماس

نام   nima
آدرس   https://nodinoo.ir/579
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://nodinoo.ir/579
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۴:۱۹:۱۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۰۵:۵۱:۵۴
تعداد نمایش   1524



کسب و کار کار در منزل کسب درآمد کسب درآمد از طریق اینترنت کار در خانه کسب درآمد با موبایل کسب درآمد میلیونی کار خانگی



این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام