درآمد زایی با زبان انگلیسی در مانامو

درآمد زایی با زبان انگلیسی در مانامو

دسته: بازار کار و سرمایه > کار در منزل

استان: تهران

درآمد زایی از طریق زبان انگلیسی بهترین روش برای افرادی است که دوست دارند هم بر علم و دانش خود بیافزایند و هم در کنار آن درآمدی را برای خود کسب کنند.

شما هم دوست دارید هم زبان انگلیسی یاد بگیرید و هم درآمد کسب کنید؟!!

مانامو برای تحقق این هدف شما در کنار شما ایستاده است و امکان کسب درآمد و یادگیری زبان انگلیسی را به صورت همزمان فراهم کرده است.

یادگیری زبان در مانامو: تمامی مباحث آموزشی زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته قرار داده شده اند و برای تمامی موضوعات، آموزش های جداگانه در نظر گرفته شده است.

همچنین برای یادگیری توسط استاد، می توانید به صفحه مربوطه به آن مراجعه کنید و تمامی مباحث آموزشی زبان از پایه تا پیشرفته را با استاد های مانامو بیاموزید.

نصب مانامو و کسب امتیاز:

وارد سایت مانامو شوید و با نصب اپلیکیشن از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

در اپلیکیشن بخشی به نام درآمد وجود دارد که با وارد شدن به آن می توانید بسیاری از امکانات مانامو را مشاهده کنید.شرایط به دست آوردن درآمد، شرایط برداشت وجه کسب شده و روش های مختلف کسب امتیاز نیز در این بخش قابل رویت است.

در این بخش شما مواردی را مشاهده می کنید که با انجام آن ها به صورت روزانه و به تعداد مشخص، می توانید امتیاز کسب کنید. در واقع انجام فعالیت های روزانه و آموزشی مانند مشاهده ویدئو های آموزشی، ثبت کامنت آموزشی و ... علاوه بر آن که به تقویت زبان شما کمک می کند، سبب می شود که با افزایش مجموع امتیاز های خود بتوانید درآمد بیشتری را با یادگیری زبان انگلیسی به دست آورید.

افزایش درآمد خود در مانامو:

علاوه بر آن که با انجام فعالیت های روزانه ای که برای شما در نظر گرفته ایم، می توانید امتیاز خود را افزایش دهید و به میزان فعالیت های خود درآمد کسب کنید، امکان انجام کار های مختلف دیگری نیز وجود دارد که با انجام آن ها می توانید درآمد بسیار بالا تری را به صورت رایگان از مانامو دریافت کنید.

یکی از راه هایی که به کسب درآمد بیشتر با زبان انگلیسی در برنامه مانامو به شماکمک می کند، دعوت دوستان خود توسط لینک اختصاصی و یا کد معرف است.

کسب اطلاعات بیشتر در سایت مانامو:

در صورتی که تمایل دارید زبان خارجی یاد بگیرید و همچنین درآمد زایی اینترنتی داشته باشید، روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات جامع و کامل تری را در این زمینه به دست آورید.

کسب درآمد با یادگیری زبان از طریق برنامه مانامو




اطلاعات تماس

نام   manamo
آدرس   www.manamo.ir
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   https://manamo.ir
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۶:۱۲:۱۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۵۷:۴۷
تعداد نمایش   587



کسب و کار کار در منزل کسب درآمد کسب درآمد از طریق اینترنت کار در منزل برای بانوان



این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام