دوره ویژه آمادگی مصاحبه کبک – کانادا

دوره ویژه آمادگی مصاحبه کبک – کانادا

دسته: آموزش > زبان

استان: تهران

برای دوستانی که زبان فرانسه را جهت مهاجرت به کانادا از طریق ایالت کبک میاموزند, یادگیری متدیک زبان فرانسه, گذراندن دوره¬های مکالمه و گذراندن دوره¬ ویژه TCF و در نهایت آزمون TCF, همه و همه پیش درآمدی برای گذراندن موفق مصاحبه کبک آنها تلقی می شود.
در این مصاحبه, شما نتیجه تمامی فعالیتها, سختیها, زمان و هزینهای را که کرده اید را خواهید دید. از این جهت آماده بودن جهت پاسخگویی صحیح و درست به سوالات لازم و بسیار مهم است. در نتیجه داشتن شناخت کافی در مورد سوالات متداول مطرح شده در این مرحله و آماده بودن برای پاسخ دادن سریع و صحیح به آنها امری نه تنها ضروری بلکه واجب میباشد. باید توجه داشت که در هنگام مصاحبه, شما دیگر وقت زیادی برای بررسی جوابی که میخواهید ارائه دهید نداشته و مهمتر از همه اینکه شما دیگر شانس مجددی جهت گذراندن دوباره این مرحله بدست نخواهید آورد. لذا شناخت سوالات و آماده سازی جواب-های صحیح و مقتضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
در دوره ویژه مصاحبه کبک به شما کمک میکنیم تا علاوه بر آشنایی کامل با نمونه سوالات جامع مطرح شده در مصاحبه, نحوه صحیح پاسخگویی به آنها را نیز دانسته و جواب های خود را با ساختاری صحیح و بدون اشکال در دست داشته باشید.
مرحله آخر پروسه مهاجرت محلی برای ریسک نیست, پس شک نکنید.

شماره های تماس : 09199907807
آدرس سایت :
http://www.zabaankadeh.com/?office/pages/learn-french




اطلاعات تماس

نام   تدریس فرانسه
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۰۸:۵۸:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۴:۲۸:۳۰
تعداد نمایش   392
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام