عمران آب

عمران آب

دسته: آموزش > سایرخدمات آموزشی

استان: خوزستان

پایان نامه، سمینار و پروژه های پایانی رشته عمران آب در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری
انجام انواع پایان نامه، سمینار و پروژه های پایانی عمران آب در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در قالب فرمت دانشگاه مربوطه با قیمت توافقی، تمام قسط، در سریع ترین زمان، با موضوعاتی نو، بروز و متنوع و با استفاده از تمامی نرم افزارها و مدل های مرتبط تخصصی
تنظیم پروپوزال، فصول پایان نامه و مقالات علمی و پژوهشی و طرح های تحقیقاتی
رفع نقص و ویرایش مقالات و پایان نامه های دانشجویی در تمام مقاطع عالی آموزشی و تحصیلی
انجام پروژه های میان دوره واحد های مختلف درسی و سمینارها
تهیه پاورپوینت Power point بمنظور ارائه پروژه های میان دوره واحد های مختلف درسی، سمینارها، پایان نامه ها، همایش ها و کنفرانس های داخلی و خارجی.
تنظیم پروپوزال یا طرح پیشنهادی کارشناسی ارشد و دکتری
همکاری در تنظیم فصول پایان نامه مقاطع ارشد و دکترا
تنظیم مقاله استخراجی پایان نامه و یا همکاری در چاپ مقالات
مشاوره حل تمرینات و تجزیه و تحلیل پروژه های تخصصی میان دوره ای


لازم به ذکر است که پایان نامه های مربوطه فقط جهت ارائه به یک شخص (دانشجو) می باشد و پس از ارائه به هیچ عنوان در اختیار شخص یا اشخاص دیگری قرار نمی گیرد. همچنین دانشجوی مربوطه در زمینه پایان نامه مورد نظر، کاملا توجیه خواهد شد و آموزش های تخصصی لازم نیز ارائه می شود.
طبق یک برنامه زمانبندی شده، که با مشورت شما تنظیم می شود، کار پایان نامه شما را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان با همکاری خود شما، به انجام می رسانیم.

انجام پایان نامه، به همراه دوره آموزشی و ارائه نسخه بدون قفل نرم افزارها می باشد.
سرعت بالای ارائه خدمات، نظم، تمایل و اشتیاق به تحقیق و پژوهش، سعی در همراهی با علم روز، در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و مشغله دانشجویان، بکارگیری اعضای متخصص و متعهد و قبول مسئولیت مشاوره پایان نامه و تحقیق های دانشجویی، رمز موفقیت ما در همراهی و همکاری با شماست.
اعضای اصلی این گروه یا مجموعه آموزشی و پژوهشی را فارغ التحصیلان فوق لیسانس و دکتری و اساتید دانشگاه های دولتی و آزاد کشور تشکیل می دهند.
آماده ارائه خدمات در زمینه انجام، ویرایش و تکمیل تمامی فصول و قسمت های مختلف پایان نامه های کارشناسی ارشد و PHD شما هستیم و مسئولیت آموزشی انواع روش های تحقیق در پایان نامه، تجزیه و تحلیل تخصصی، تنظیم پایان نامه، مشاوره در زمینه نگارش طرح های پژوهشی، رفع نقص و اِعمال نظرات استاد راهنما را می پذیریم. گروه آموزشی مذکور، فرآیند ارائه مشاوره را تا موفقیت کامل دانشجو در دفاع از پایان نامه خود، ادامه خواهد داد و پشتیبان دانشجویان، حتی تا زمان فراغت از تحصیل خواهد بود.

جهت دریافت برنامه زمانی و ریز هزینه های احتمالی انجام پروپوزال، مقالات و فصول مختلف پایان نامه خود، از طریق ایمیل و یا شماره های زیر، با ما در تماس باشید.
www.sazehydraulic.com
sazehydraulic@yahoo.com
09365136144
09387744765




اطلاعات تماس

نام   موضوع جدید عمران آب سازه هیدرولیکی و سازه آبی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۱۱:۰۷:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۶:۳۷:۴۵
تعداد نمایش   208
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام