خرید نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات (خرید

خرید نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات (خرید

دسته: آموزش > سایرخدمات آموزشی

استان: تهران

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه
نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات اولین وتنها نرم افزار کاربردی ست که سرعت مطالعه، درک مطلب ، تمرکز و حافظه کوتاه مدت و بلند مدت کاربر را در عرض 12 روز با روزی یک ساعت تمرین کردن حداقل 2 تا 3 برابر افزایش می دهد.

آیا می دانید که تا سال 2025 میلادی دانسته های بشر هر 75 روز دو برابر می شودو در حال حاضر هر 2 سال علم بشر 2 برابر می شود؟!!

آیا می دانستید سرعت مطالعه هر ایرانی 150 کلمه در دقیقه و میانگین سرعت مطالعه در جهان 800 کلمه در دقیقه است؟

آیا می دانید شما هم می توانید براحتی سرعت مطالعه خود را تا 6 برابر بالا ببرید؟!!!!
نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات سرعت مطالعه ، درک مطلب ،تمرکز ، حافظه کوتاه مدت و بلندمدت را در 12 روز با روزی یک ساعت تمرین کردن حداقل 2 تا3 برابر افزایش می دهد.
این نرم افزار روی عضلات چشم و سیستم ذهنی عصبی تاثیر می گزارد.
باعث تقویت چشم می گردد و حوزه دید را افزایش می دهد و در طول زمان استفاده از نرم افزار باعث جلوگیری از تنبلی چشم می گردد.
این نرم افزار نیمکره سمت چپ و راست مغز را فعال می کند و باعث افزایش تمرکز، حافظه کوتاه مدت و بلند مدت می گردد.

نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه نسخه پیشرفته : ( این نسخه به دانشجویان اکیدا توصیه میگردد)
نسخه پیشرفته، این قابلیت را دارد که شما هر متنی را می خواهید مطالعه کنید به هرزبان که باشد وارد نرم افزار کرده هم به روش تندخوانی آن را مطالعه کنید و تمرینات خودرا با آن انجام دهید اعم از کتابهای دانشگاهیتان،کتابهای درسی یا هر متن یا کتاب دیگر این نسخه تمام تمرینات نسخه عادی را هم دارامی باشد با این تفاوت که تمام تمرینات تا سطح پیشرفته و سخت در این نرم افزار به کار رفته است.
ضمنا 50 نسخه خلاصه کتاب از پرفروشترین کتابهایی که در زمینه موفقیت وروانشناسی نوشته شده است در نسخه پیشرفته آمده که اگردوستان بخواهند همین کتابها را از بازارتهیه وآنهاراخلاصه کرده و از آن استفاده کنند هزینه بسیار بالا و زمان بسیار زیادی باید بابت آن صرف کنند.
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات تاکنون توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن، تاثیری غیر قابل تصور بر افزایش کیفیت مطالعه و تقویت حافظه شخص بگذارد.این نرم افزار توسط تیم بزرگی از اساتید در زمینه روان شناسی هوش تولید شده است.وبا توجه به تلاش بسیاری که که اساتید در زمینه تولید آن کشیده اند همچنان بی رقیب ترین و جامع ترین نرم فزار در زمینه تندخوانی و تقویت حافظه می باشد.نرم افزارتاتات دارای پروانه انتشار و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و دارای تائیدیه از شورای عالی انفورماتیک نیز می باشد.
مراحل طراحی شده در نرم فزار:
تمرینات افزایش هوش چشمی
1-بازی اعداد
2-تمرینهای تقویت عضلات چشم
3-مسیریابی چشمی
4-کاهش مکث چشم
5-حفظ سرعت
6-تمرین سطرخوانی
7-آزمون درک مطلب
تمرینات افزایش هوش و تمرکز
1-سودوکو
2-محاسبات معمولی
3-پیداکردن حروف گمشده
4-محاسبه ساده اعداد
5-محاسبات درختی
6-به خاطر سپردن کلمات
قابلیت و امکانات نرم افزار:
این بخش یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نرم افزار تاتات می‌باشد که در آن شما خلاصه کتاب تعداد زیادی از کتابهای فوق‌العاده و بسیار پر فروش در زمینه موفقیت و روانشناسی را با روش تند‌خوانی مطالعه می‌کنید. موسسه ایرانیان موفق، به مدت 4 ماه با تیمی قوی شروع به خلاصه کردن کتب‌های فوق‌العاده در زمینه موفقیت کرد که پس از تایپ و ویرایش در این بخش نرم افزار تاتات گنجانده شدند. ویژگی عالی این بخش این است که شما می‌توانید به روش تندخوانی این کتاب‌ها را مطالعه کنید بدین صورت که بعد از انتخاب کتاب و فصل مورد نظر، شما می‌توانید تعداد کلمات در هر خط، اندازه قلم و تعداد بلوک‌های نشان داده شده و سرعت دلخواه خود را به نرم افزار داده و از او بخواهید به شیوه تند‌خوانی آن‌ها را به شما نمایش دهد
توضیحات:
نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه به راحتی روی رایانه شما نصب میشود و قابلیت اجرا روی انواع ویندوز را دارد.
شما می توانید برای خرید نرم افزار از طریق خرید آن لاین نرم افزار به آسانی خریدتان را انجام دهید
از طریق وب سایت همیشه آنلاین به آدرس pnudl.ir می توانید نرم افزار را به صورت آنلاین سفارش و 2 روز کاری بعد آن را دریافت و شروع به استفاده از آن نمایید

در صورتیکه برای شما سوالی یا ابهامی وجود دارد با شماره مشاوره ما 09111526596 تماس بگیرید




اطلاعات تماس

نام   همیشه آنلاین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۱۱:۴۷:۳۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۷:۱۷:۳۸
تعداد نمایش   729
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام