خرید خط مجازی

خرید خط مجازی

دسته: کامپیوترواینترنت > سایر خدمات کامپیوتر

استان: تهران

خرید خط مجازی
با توجه به اینکه نرم افزار وایبر دارای یک الگوریتم هوشمند می باشد لذا زمانی که شما به عنوان کاربر شروع به ارسال انبوه پیامک می کنید این الگوریتم هوشمند شما را شناسایی میکند و خطی که توسط آن ارسال را انجام می دهید را بلاک یا در اصطلاح viber out میکند.
بنابراین ما در هنگام خرید نرم افزار توسط مشتریان به آنها 5 خط بصورت هدیه می دهیم تا با آن خط ها ارسال های خود را انجام دهند تا کاربران نگرانی بابت بلاک شدن سیم کارت های شخصی خود نداشته باشند.
لازم به ذکر است که بسیاری از شرکتهای ارایه دهنده نرم افزار تبلیغاتی وایبر امکان فعالسازی خط مجازی برای کاربران خود را ندارند و نرم افزار را بدون خط می فروشند، دقت کنیم نرم افزار بدون خط هیچ ارزشی ندارد. شرکتهایی که امکان واگذاری خطوط را دارند با هزینه های بسیار بالایی این کار را انجام میدهند که به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد.
لذا ما برای جهت رفاه حال مشتریان خود و برای حل این مشکل خطوط مجازی وایبری را به صورت نامحدود و با فعالسازی در کمتر از 10 دقیقه در اختیار خریداران خود میگذاریم تا بوسیله ی آن ارسال های خود را انجام دهند که هر زمان خط فعلی توسط الگوریتم هوشمند وایبر بلاک شد، ادامه فرایند را با خط جدید ادامه دهند و خللی در ارسال ها به وجود نیاید.

برای خرید خط های مجازی با کد +1 برای مثال (19793157043+) با پشتیانی تماس حاصل فرمایید.
پشتیبان : میلاد فرهانی 09359168838- 02156349179
ایمیل : vibersoft@yahoo.com




اطلاعات تماس

نام   میلاد فرهانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۷/۳۰ ۱۶:۱۱:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   440
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام