استخدام بازاریاب کارهای ساختمانی با بالاترین حقوق

استخدام بازاریاب کارهای ساختمانی با بالاترین حقوق

دسته: بازار کار و سرمایه > استخدام گوناگون

استان: تهران

استخدام بازاریاب کارهای ساختمانی با بالاترین حقوق و پورسانت
(برآورد حد اقل حقوق و پورسانت شما 3 میلیون تومان در ماه می باشد.)


توجه : آقا و خانم محترم که در جستجوی کاری پر درآمد،کم زحمت و زود بازده هستید لطفا اول این متن را چند بار بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

در صورتی که شما مشاغل مختلفی را تجربه کرده اید و نتوانسته اید به درآمد خوبی از آن مشاغل دست یابید، ما برای شما پیشنهاد یک شغل پر درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه و ساعت کار مشخص و همچنین قابل انجام درهر منطقه ای مخصوصا در منطقه ای که در آن سکونت دارید را داریم .
این شغل (انجام کلیه کارهای ساختمانی) است که شامل ( تخریب ساختمان کلنگی،خرید ضایعات آهن آلات ساختمان تخریب شده،خاکبرداری،ریختن بتن مگ فونداسیون،دیوارکشی داخل فونداسیون، اجرای فونداسیون ، اجرای اسکلت فلزی ، اجرای اسکلت بتنی ، اجرای انواع سقف (کامپوزیت ، تیرچه ، تیرچه کرومیت ، عرشه فولادی )،تیغه چینی،دیوارکشی،
سیمان کاری،قیرگونی،ایزوگام،آسفالت کاری،
گچ کاری،کاشی کاری،سنگ کاری، موزائیک کاری ،لوله کشی آب سرد و گرم و فاضلاب،لوله کشی گاز،سیم کشی،نصب پکیج،رابیتس کاری،گچبری، نقاشی،طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای نما ، پیچ و رولپلاک سنگ نما ، محوطه سازی ، ساخت برج ، ساخت آپارتمان ، ساخت ویلا ، ساخت کارخانه ، ساخت سوله ، ساخت استخر، تقویت پی ساختمان قدیمی ، تعمیرات و بازسازی کامل ساختمان) می باشد.
این کار در تهران ، کرج و کل شهرها قابل انجام است و نیاز به داشتن تخصص در زمینه ساختمان نیز نمی باشد.
شما برای انجام این کار فقط نیاز به لیست قیمت ما دارید که ما می توانیم آنرا برای شما ایمیل کنیم تا شما هر چه سریع تر کار خود را شروع کنید.
شما پس از داشتن لیست قیمت به این نحو کار خود را شروع می کنید:
شما با لیست قیمت از منزل خود خارج می شوید و در کوچه های نزدیک منزل خود به هر ساختمان در حال ساختی که برمی خورید
وارد می شوید و لیست قیمت ما را به صاحب ساختمان نشان می دهید.
از آنجا که قیمت کار ما از همه ارزان تر است شما قادر خواهید بود که در این بازاریابی بقیه کار ساختمانی که به آن وارد شده اید را بگیرید و از هر ساختمانی که به آن وارد می شوید حداقل 500 هزار تومان پورسانت به دست آورید.
این کار توسط هر آقا و خانمی قابل انجام است و اصلا کار سختی نیست.
شما اگر بطورمیانگین از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر و 4 روز در هفته برای این کار وقت بگذارید و حوزه فعالیت خود را گسترده تر کنید ممکن است حقوق و پورسانت شما به بالای 10 میلیون تومان در ماه برسد.
شما کافی است یک روز برای انجام این کار وقت بگذارید و بازده آن را بسنجید. قطعا زیر 200 هزار تومان نخواهد بود.
لازم به ذکر است که بدانید ساختمان در حال ساخت در هر مقطعی از ساخت باشد شما می توانید بقیه کار مانده آن ساختمان را بازاریابی کنید و با توجه به قیمت های ما که از همه جا ارزان تر است صاحب ملک قطعا کل کار مانده خود را به شما خواهد سپرد.
با یک روز انجام این کار شغلی آسان و پر درآمد را به دست آورید و از کسب درآمد بالای آن عمیقا لذت ببرید و زندگی خود را رونق ببخشید.
ساعت تماس:روزهای غیر تعطیل:10 صبح تا 6 عصر




اطلاعات تماس

نام   حمید میرزایی
آدرس   تهران
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ ۱۹:۵۷:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   108
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام