فروش ارستر سه فاز

فروش ارستر سه فاز

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: تهران

بازرگانی پیمان الکتریک
ارستر – وریستور- سرج ارستر
02133993009-02133993055
احتراما به استحضار می رساند بازرگانی پیمان الکتریک با کادری مجرب و دارای چندین نمایندگی در ایران در زمینه اتوماسیون و الکترونیک صنعتی مفتخر است تا شما را در زمینه قطعات فوق یاری دهد:
استابلایزر ، واریابل ، لوازم آزمایشگاه های الکتریکی ، انواع سنسور ، فیوز ، نمایندگی فروش وریستورو ارستر برقگیر و تجهیزات کامل اتوماسیون صنعتی.
خواهشمند است در صورت نیاز به کاتالوگ و اطلاعات فنی ، لطفا مراتب را به این بازرگانی اعلام ، تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آن مقام محترم اقدامات لازم صورت پذیرد. و یا از سایت ما به آدرس www.peymanelc.com بازدید فرمایید. پیشاپیش از حسن همکاری شما کمال تشکر را می نمائیم.
برقگیرها (surge arrester)
حفاظت تجهیزات و تاسیسات الکتریکی در مقابل ازدیاد ناگهانی ولتاژ و جریان بر اثر تخلیه ناگهانی صاعقه و سوئیچینگ در سیستمهای الکتریکی (کنتاکتورها موتورها وکمپرسورها)اتصال کوتاه در تاسیسات نیرو افزایش ناگهانی برق شهری ودشارژ الکترو استاتیک به وسیله ارستر صورت می پذیرد.
این برقگیرها سیستم را دربرابر اضافه ولتاژهای ناشی از سوئیچینگ یا کلیدزنی محافظت میکند و همچنین اضافه ولتاژهای ناشی از نشتی کلاس قبلی خود (b) را به زمین منتقل میکند و با سیستم های مختلف زمین مانند tt , tn بکار می رود. سرج ارستر ( برقگیر ) جهت حفاظت تجهیزات سیستمهای مخابراتی ، دیتا و کواکسیال ، خطوط DC, AC , RF ، تجهیزات در برابر اثرات غیر مستقیم صاعقه یا اضافه ولتاژ به کار می رود.
لازم به ذکر است ازدیاد ناگهانی ولتاژ و جریان بر اثر تخلیه ناگهانی صاعقه و سوئیچینگ در سیستمهای الکتریکی (کنتاکتورها‏‏، موتورها وکمپرسورها) اتصال کوتاه در تاسیسات نیرو, افزایش ناگهانی برق شهری ودشارژ الکترو استاتیک می تواندبه ادوات برقی و الکترونیکی آسیب برساند.برای حفاظت از تجهیزات الکتریکی شرکت اقدام به ساخت برقگیر (surge arrester )در سه کلاس b,c,d وکلاس ترکیبی b+c نموده است.

V20-C 1+NPE+FS
V20-C 1+FS-280
V20-C 1-280
V20-C 3+NPE+FS
آدرس :تهران،خیابان لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه اول، واحد 203
تلفکس :
02133993055
02133993009
02133999193
02133999194
(مهندس مقدم)




اطلاعات تماس

نام   peyman_sale moghadam
آدرس   لاله زار جنوبی - کوچه بوشهری - ساختمان تهران الکتریک - طبقه اول – واحد 203
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۰۷:۳۱:۰۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   121
کلمات کلیدی   فروش ارستر سه فاز,,فروش,ارستر,سه,فاز,اتوماسیون صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام