سیستم مدیریت انبارداری مبتنی بر فناوری RFID

سیستم مدیریت انبارداری مبتنی بر فناوری RFID

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: بوشهر

بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات کلیه مدیران در سازمان ها و کارخانجات بزرگ، مدیریت انبار می باشد. میزان ورودی و خروجی کالا، موجودی انبار، صحت اطلاعات، جلوگیری از فساد مواد غذایی، خروج صحیح مواد از انبار با توجه به زمان ورود آن، چینش صحیح کالا، جلوگیری از سرقت و … از عواملی هستند که همواره در مدیریت انبار بسیار مهم و تأثیر گذار می باشند.
حال انباری را تصور کنید که کلیه اطلاعات فوق را به طور اتوماتیک و بدون دخالت انسان و در هر لحظه از شبانه روز تنها با فشردن چند دکمه در اختیار شما می گذارد. انباری که شمارش و ردیابی کالا در آن به طور کاملاً اتوماتیک و لحظه ای انجام می شود. سیستمی که در آن از تکنولوژی RFID جهت مدیریت استفاده شده است.
در انبارهای مبتنی بر سیستم RFID، به هر کالا، کارتن و یا پالت، یک تگ RFID چسبانده خواهد شد. و در محل درب ورود و خروج و یا در تمامی انبار (بسته به نوع سیستم درخواستی) ریدرهای RFID قرار خواهد گرفت. حال کافی است نرم افزار انبار آرتا را بر روی سیستم خود نصب نموده و از اطلاعات انبار خود لذت ببرید.
کلیه اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالا، محل قرارگیری، موجودی کالا، ورود و خروج غیرقانونی کالا، بازگشت کالا به انبار و … را به طور کاملاً اتوماتیک و در لحظه (آنلاین) بدون نیاز به دخالت انسان مشاهده نمایید. کابوس انبارگردانی برای کارکنان و مدیران دیگر به تفریحی روزانه تبدیل خواهد شد. کافی است با یک ریدر قابل حمل در انبار قدم بزنید تا کلیه کالاهای موجود در انبار در ریدر شما لیست شده و به سادگی عملیات انبارگردانی را انجام دهید. دیگر مدیریت انبار کاری سخت و پیچیده نخواهد بود، شما می توانید از آنچه در انبار می گذرد، به سادگی و با بیشترین جزییات اطلاعات داشته باشید. انبار گردانی عملی سالیانه با مشکلات فراوان و تناقض هایی غیر قابل ردیابی نخواهد بود بلکه می توان آن را در پایان هر روز کاری با سهولت تمام انجام داد تا بتوانیم هر مشکل را به راحتی ردیابی و برطرف نمایید.
برخی از مزایای سیستم عبارتند از:
• ثبت ورود و خروج کلیه اقلام به صورت خودکار، بدون دخالت انسان
• اطلاع از موجودی انبار در هر لحظه
• مدیریت اعتبار کالاهای انبار از قبیل کنترل تاریخ انقضا و غیره
• گزارش‌گیری‌های متنوع از سیستم و تعریف دسترسی تردد افراد به مکان‌های مختلف
• مکان یابی سریع کالا در انبار
• قابلیت ورود و خروج چندین کالا به طور همزمان
• عدم نیاز به دید مستقیم روی کالا جهت ثبت و ردیابی




اطلاعات تماس

نام   الهام بهرسی
آدرس   بوشهر،خیابان شهید ماهینی، سه راه دانشگاه خلیج فارس، مجتمع پژوهش و فناوری گلشن دانش، طبقه 4، واحد 404
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۰۷:۳۱:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   460
کلمات کلیدی   سیستم مدیریت انبارداری مبتنی بر فناوری RFID,Warehouse management,Warehouse,RFID,سیستم مدیریت انبار,سیستم,مدیریت,انبارداری,مبتنی,بر,فناوری,اتوماسیون صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام