باسکول، کام

باسکول، کام

دسته: صنعت > اتوماسیون اداری و صنعتی

استان: تهران

باسکول دات کام
بزرگترین مرجع اطلاع رسانی باسکول و سیستم های توزین در ایران
شرکت داتام باسکول، با راه اندازی سایت و مرکز تخصصی اطلاع رسانی باسکول جهت ارائه اطلاعات جامع و کامل در زمینه های مختلف صنعت توزین اقدام به اطلاع‌رسانی جامع در حوزه‌های فنی و قیمت بهای روز صنعت توزین نموده است تا با دقت نظر و بررسی دقیق اطلاعات، آخرین دستاوردهای صنعت توزین را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار صنعت کشور قرار دهد. هدف شرکت داتام باسکول کمک به شما در جستجو و انتخاب ‌بهترین‌ باسکول و سیستم ‌توزین‌ با ‌مناسب‌ترین ‌قیمت ‌است
سایت و مرکز تخصصی اطلاع رسانی باسکول متعلق به شرکت داتام باسکول، بعنوان کاملترین مرجع اطلاع رسانی در صنعت توزین و سیستم های باسکول و لودسل با هدف ایجاد تعاملات سازنده میان خریداران و فروشندگان عمده، راه اندازی شده است. شرکت داتام باسکول با استفاده از سایت باسکول داتکام، با ارائه اطلاعات جامع و کامل در زمینه های مختلف توزین اقدام به اطلاع‌رسانی گسترده در حوزه های فنی و بازار سیستم های توزین نموده است تا با دقت نظر و بررسی دقیق اطلاعات، آخرین دستاوردهای صنعت توزین را در سریعترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان و مشتریان محترم قرار دهد.
هدف شرکت داتام باسکول، کمک به شما در جستجو و انتخاب بهترین سیستم توزین با مناسب ترین قیمت است. سایت تخصصی اطلاع رسانی باسکول، موقعیت مناسبی را جهت معرفی کلیه فروشندگان انواع باسکول و سیستم های توزین در سطح کشور فراهم نموده است.
شرکت داتام باسکول با سایت تخصصی اطلاع رسانی باسکول، در کنار معرفی فعالان بازار باسکول کشور ، امکان
• مشاوره خرید باسکول
• مقایسه قیمت باسکول
• پرسش و پاسخ فنی
• نظر سنجی
• درخواست اطلاعات تخصصی باسکول
به شکل آنلاین نیز فراهم شده است تا از این طریق فرایند گزینش باسکول و سایر سیستم های توزین در سریع ترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت و بالاترین دقت صورت پذیرد. ارائه آخرین اخبار و مقالات تخصصی مرتبط و جدیدترین دستاوردهای این صنعت از دیگر خدمات برجسته سایت شرکت داتام باسکول می باشد.

تلفن : 88830044-021

فکس : 88323480-021

ایمیل : info@baskool.com

سایت : www.baskool.com




اطلاعات تماس

نام   باسکول داتکام مرجع باسکول
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۱۶ ۰۷:۳۲:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   523
کلمات کلیدی   باسکول، کام,باسکول,baskool,فروش باسکول,لودسل,قیمت,باسکول جاده ای,مشاوره خرید,صنعت توزین,سیستم توزین,باسکول داتکام,کام,باسکول،,اتوماسیون صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام