شایان برق، صادرات لامپ led

شایان برق، صادرات لامپ led

دسته: صنعت > الکترونیک و مخابرات

استان: مرکزی


لامپ led
لامپ LED از سری جدید محصولات شایان برق است که قابل استفاده در محیطهای خانگی ، تجاری ، بیمارستانها ، ادارات، سازمانها، دانشگاهها (indoor) می باشد. و در انواع مختلف سرپیچهای استاندارد (E27 , E14 , MR16 , GU10 ,…) به بازار عرضه می گردد.
محدوده ولتاژ: 100 تا 240 ولت
ولتاژ کارکرد : 12 ولت
توان: 3 وات و 5 وات
شار نوری : 240 لومن و 400 لومن
محدوده دمای کارکردک 50+ تا 30- درجه سانتیگراد
طول عمر:50000 ساعت
کاربردها: روشنایی خانگی ، تجاری ، راه پله ، پارکینگ ، انبار

بررسی ویژگی ها و برتریهای فنی چراغهای LED -
توان مصرفی کم: توان مصرفی در led ها بسیار پایین است و این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های جانبی و در نهایت کاهش صورتساب برق مصرفی می گردد.
اندازه کوچک : اندازه کوچک led ها سبب گردیده است که انعطاف پذیری خیلی خوبی برای تولید و ساخت محصولات روشنایی مختلف داشته باشد.
دوام و قابلیت اطمینان بالا: به این دلیل که در ساخت led ها از هیچ گونه فیلامان یا تیوب شکستنی استفاده نمی گردد قابلیت دوام و اطمینان بالایی نسبت به سایر منابع روشنایی هستند و در مقابل ضربه های خارجی بسیار مقاوم تر از سایر لامپها هستند . و همچنین برخلاف لامپهای رشته ای و فلورسنت ، اعمال شوکهای خارجی باعث آسیب رساندن به led نمی شود.
عدم وابستگی طول عمر به خاموش و روشن شدن زیاد: طول عمرلامپهای led تابعی از تعداد روشن و خاموش شدن نیست. می توان لامپهای led را میلیونها بار روشن و خاموش کرد. در واقع طول عمر led تنها به مدت زمان روشن ماندن بستگی دارد.ولی لامپهای دیگر به این شکل نیستندو طول عمر آنها با روشن و خاموش شدن کم می شود. بنابراین led ها برای بکارگیری در محلهایی که نیاز به دفعات زیادی روشن و خاموشی دارد وسایل ایده آلی محسوب می گردند.
ضریب وضوح رنگ بالا: در ایجاد طیف نوری که رنگ طبیعی اجسام را با دقت بسیار زیاد نشان دهد توانایی فوق العاده ای دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید به سایت شرکت WWW.SHAYANBARGH.COM یا WWW.SHAYANELECTRIC.COM مراجعه یا با شماره تلفنهای09188488112 – آقای فرجی تماس حاصل فرمائید. ضمنا مشتریانی که از طریق شبکه بازاریابی اینترنتی شایان برق اقدام به خرید نمایند از تخفیف و خدمات ویژه برخوردار خواهند شد




اطلاعات تماس

نام   مرتضی فرجی
آدرس   شهرک صنعتی خیرآباد خیلبلن مبتکران گروه صنعتی شایان برق
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ۰۷:۵۵:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   516
کلمات کلیدی   شایان برق، صادرات لامپ led,شایان برق,صادرات لامپ led,شایان,برق،,صادرات,لامپ,led,الکترونیک,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام