ساخت کانکس، ویلای پیش ساخته و... در ساری

ساخت کانکس، ویلای پیش ساخته و... در ساری

دسته: صنعت > خدمات صنعتی

استان: همه استان ها

((سابات صنعت،اسایش و امنیت))
مشخصات فنی سازه های فلزی با پوشش ساندویچ پانل
1) شاسی کف : استفاده از تیرآهن با IPE 14، 16 و 18ذوب آهن اصفهان در طرحهای اسکی یا دورکلاف در دو ردیف طولی .
* استفاده از تیرآهن با IPE 14 جهت سازه های 6 متر طول و کمتر .
* استفاده از تیرآهن با IPE 16 جهت سازه های بالای 6 متر طول تا 10 متر طول .
* استفاده از تیرآهن با IPE 18 جهت سازه های بالای 10 متر طول تا 12 یا 13 متر طول .
2) اسکلت :استراکچر از پروفیل40×40، 60×40 و 80×40 سنگین صادراتی ساوه و نبشی های فلزی با ضخامت 2 میل پروفیل کشـی در بدنـه به همـراه لچکی و بادبنـد در شاسی با جوشهای ممتد در چندین نقطـه با الکتـرود آمـا حرفه ای به فواصـلcm 5 بـا اجـرای ضـدزنـگ زینکرومـات به ضخامت 80 میکرون و مینیمم فاصله قید ها (cm50) در پروفیل های کف برای جلوگیری از صدا و لرزش کف .
3)ورق بدنه سقف :
* پـوشش های دیواری و سقفی از نـوع پـانل های ساندویچی با پوشش از دو رو ورق آلوزینگ پیش رنگ شده وارداتی بضخامت 5/0 میلیمتر با 4 سانت ایزوله پلی اورتان با دانسیته 2 + 40 کیلوگرم در متر مکعب بصورت ذوزنقه ای (امکان استفاده از پانل ها با ضخامت بیشتر نیز طبق درخواست مشتری امکان پذیر می باشد ).
4)پوشش داخلی :
* در صورت درخواست مشتری امکان استفاده از دیوارپوش PVC یا MDF طرح چوب یا رنگی روکش دار ( کارخانه های معتبر ایرانی ) در سقف و بدنه که قابل شستشو بوده و با داشتن مغزی شبکه ای خود به نوبه خود مراحل عایق بودن را تکمیل تر می کند.(مبلغ دیوار پوش جداگانه محاسبه و اعلام می گردد) .
5) درب و پنجره ها :
* در صورت داشتن پارتیشن و اتاق بندی داخلی ، دربهـای درونی از جنسH.D.F ترکیه ای با یراق آلات گارانتی شده و استاندارد می باشد .
* استفاده از درب و پنجره ها U.P.V.C درجه یک ترکیه ای با شیشه های4 میل رفلکس رنگی بصورت درب یک طرف بازشو .
* استفاده از آبچکان بالای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از نفوذ باران به داخل .
6) تخته کف وکفپوش :
* استفاده از چند لایی های 18 میل واتر پـروف (ضد آب) در کف و پوشش روی آن بوسیله کفپوش های PVC طرح پارکت پشت گونی .
* استفاده از چسب چوب و منگنه های بادی جهت چسبندگی بهتر کفپوش و تسمه کشی در داخل و استفاده از نبشی های آلومینیومی در محل اتصال دیوار و کف به جهت طول عمر زیاد آن .
* مقاوم سـازی و قیر پاشی زیر کف سازه به جهت مقابله با پوسیدگی ناشی از محیط های صنعتی و آب و هوای شرجی شمال و جنوب کشور.
( در سازه های 6 متر طول و کوچکتر امکان اجرای سرامیک با بتن ریزی کف بدون در نظر گرفتن هر گونه هزینه اضافی امکانپذیر است . )
7) هوک : در بالای سقف با 4 قلاب میلگردی جهت سهولت در بارگیری با قدرت تحمل بار به وزن 7 تن در ارتفاع و 4 قلاب در کف روی شاسی جهت مهار سازه بر روی تریلی به لحاظ ثابت بودن بار در طول مسیر.
8) اتصالات : کلیه اتصالات تیر آهن و پروفیل ها ، شاسی و اسکلت توسط جوشهای ممتد به فواصل 5 Cm با الکترود آما صورت گرفته و کلیه پوشش های بدنه و سقف با استفاده از پیچ های فولادی و پرچ ها ی 18 ، 21 ، 25 و 35 و مهار تسمه های آلومینیومی صورت می گیرد .
9) سیستم روشنایی :
* نصب داکتهای p.v.c و سیم کشی آن توسط کابل های 5/2*2 از نوع افشان خراسان .
* نصب مهتابی های کم مصرف استاندارد ( طرح مازی نور )درجه یک در سقف داخلی و نصب چراغ تونلی با لامپ کم مصرف در بالای درب ورودی .
* نصب کلیـد و پـریـز و تلفن بصورت ارت دار استاندارد و تعبیه پریز کولرMK و جعبه تقسیم سوکت خور ارت دار بالای درب ورودی و تعبیه کلید مینیاتوری .
10) سرویس های بهداشتی: در صورت سفارش مشتری انجام می گیرد .
* پروفیل کشی در کف و نصب تخته بر روی آن و سپس اجرای بتن ریزی و نصب کاشی و سرامیک و بند کشی آن توسط مصالح ساختمانی بر روی آن .
* نصب متعلقـات از نـوع چینـی شـامـل (توالـت ایرانی یا فـرنگی با روشوئی ) ، آئینه و متعلقات (جاصابونی، جا حوله ای، جا مسواکی) .
* لوله کشی سرد و گرم با لوله کشیP.V.C درجه یک و نصب و شیرآلات اهرمی درجـه یـک قهرمان یا شیبه .
* نصب فن تهویه و دریچه آلومینیومی در راهرو به جهت تهویه داخل سرویس ها .
11) سرویس آبدارخانه : در صورت سفارش مشتری انجام می گیرد .
* اجرای سکوی Open یا پارتیشن جهت جدا نمودن فضای آبدارخانه طبق سلیقه مشتری .
* نصب سینک ظرف شوئی و آبچکان از نوع M.D.F .
* لوله کشی سرد و گرم با لوله کشیP.V.C درجه یک و نصب و شیرآلات اهرمی درجـه یـک قهرمان یا شیبه .
( در صورت سفارش مشتری نصب ، کابینت بصورت کامل در آبدارخانه و فن تهویه و اجاق گاز سه شعله رومیزی صورت می گیرد که به مبلغ اعلامی اضافه می گردد ) .
12)چرخدار کردن : در صورت سفارش مشتری در کانکسها و کاراوانها به صورت تک محور یا دو محور با شاسی و مالبند گردون و4چرخ پیکانی یا لندروری نصب می گردد .
13)رنگ : درنگ آمیزی و نماسازی با بهترین ترکیب و تنوع رنگهای روغنی سریع خشک به ضخامت 80 میکرون دارای استانداردهای کارخانه های معروف طبق سلیقه مشتری انجام می گیرد .
14)دریچه : محل نصب دریچه کولر و بخاری در مکان مشخص شده طبق سلیقه مشتری و به هر تعداد و نصب کپسول آتش نشانی و جعبه کمکهای اولیه و ساعت دیواری به صورت اشانتیون .
با هدف تامین نیاز و رضایت شما مشتری گرامی
منتظر تماس شما هستیم
ادرس:مازندران،کیلومتر8 اتوبان ساری قائمشهر،نرسیده به کارواش قدیری
تلفن تماس:09359394473-09214706708
فکس مرکزی:02189778617




اطلاعات تماس

نام   seied mostafa hoseini
آدرس   کیلومتر 8 اتوبان ساری_قائمشهر جنب کارواش قدیری
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ۰۴:۴۸:۳۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   247
کلمات کلیدی   ساخت کانکس، ویلای پیش ساخته و... در ساری,ساخت کانکس در ساری,ساخت ویلای پیش ساخته در ساری,فروش ورق آلات گالوانیزه در ساری,ویلای پیش ساخته در مازندران,ماشینهای حمل با روایزوله,ساخت کانکس اداری درساری,ساخت,کانکس،,ویلای,پیش,ساخته,و...,در,ساری,خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام