فیلتر شنی صافی شنی

فیلتر شنی صافی شنی

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: تهران

فیلتر شنی صافی شنی
فیلترهای شنی برای کاهش کدورت و ذرات کلوئیدی از آب ( با SDI اندازه گیری می شوند )طراحی می شوند. این فیلترها در زمانی که درست طراحی شوند می تواندد ذرات تا 10 میکرون را حذف نمایند و در صورتی که به آب ورودی مواد منعقد کننده تزریق شود حذف ذرات تا 1-2 میکرون نیز امکان پذیر خواهد بود. بازده معمول این سیستم ها حذف 50 تا 60% از مواد کلوئیدی با اندازه 10-15 میکرون است. کدورت آب ورودی به سیستم پیش تصفیه RO آب به روش اسمز معکوس باید کمتر از NTU 10 باشد. در کدورت بالای NTU 10 دوره Backwash این سیستم ها برای بدست آوردن آب با کیفیت مناسب و قابل قبول بسیار کم خواهد بود. معمولا یک سیستم مولتی مدیا شامل یک لایه ای از آنتراسیت است که بر روی لایه ای از شن و آن هم بر روس لایه ای از گرانول است.
ذرات گرانول ریز دارای چگالی بیشتری نسبت به ذرات آنتراسیت درشت هستند. یک لایه مشخصی بین این فیلترها وجود ندارد و بر اساس اندازه ذرات و چگالی ممکن است ذرات بین لایه ها جابجا شوند. به عبارت دیگر لایه بین این مدیاها ترکیبی از هر دو مدیا خواهد بود. ذرات عبوری از داخل این فیلتر بر اساس اندازه و خواص فیزیکی در بخش هائی از فیلتر به دام می افتند. ذرات درشت تر در لایه بالائی حذف می شوند در حالی که ذرات ریزتر در لایه های زیری شن و ماسه حذف می شوند.
سیستم های مدیا نسبت به فیلترهای dual (مخلوط شن و آنتراسیت) درصد حذف بالاتری دارند به این علت که لایه زیرین در این فیلترها بسیار ریز می باشد. میزان جریان آب سرویس در این فیلترها برای پیش تصفیه RO باید در حدود m3/hr.m2 12-13 (5 gpm/ ft2) باشد.
مشخصات فنی صافی شنی ( فیلتر شنی ) – فیلتر مولتی مدیا
- مخزن فیلتر شنی قابلیت تحمل فشار تا 5 بار را دارا میباشد.
- بدنه مخزن فیلتر شنی از جنس استیل / فایبر گلاس (FRP) / کربن استیل
- قابل ارائه با سه شیر دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک جهت شستشوی معکوس مخزن شنی
- مجهز به شیر هواگیری و فشار سنج
- سه لایه رنگ اپوکسی در قسمت داخلی بدنه فیلتر شنی
- استفاده از سه لایه سنگ سیلیس دانه بندی شده در فیلترهای شنی
-ارسال به تمام نقاط ایران
تلفن تماس:4-88947033-021
فکس:88926313-021
وبسایتWWW.ROMAKPALAYESH.COM :
آدرس الکترونیکی: info@romakpalyesh.com




اطلاعات تماس

نام   شرکت روماک پالایش پارس
آدرس   میدان فاطمی ، خیابان جویبار ، کوچه میر هادی شرقی ،پلاک 8 ، طبقه 5 ،واحد16
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ ۱۶:۱۳:۴۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   148
کلمات کلیدی   فیلتر شنی صافی شنی,فیلتر شنی,مخزن شنی,مخزن تحت فشار,مخزن سیلیس,صافی شنی,صافی آب,تصفیه آب,فیتر مولتی مدیا,مدیا شنی,فیلتر,شنی,صافی,آب و فاضلاب,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام