گلخانه

گلخانه

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

رویای جایگزینی شیشه به زودی محقق می شود .
استفاده روزافزون از ورقهای پلی کربنات در مصارف ساختمانی و صنعتی امید به جایگزینی این کالای فوق العاده بجای شیشه را روزبروز افزایش داده و ضرورت استفاده از شیشه در ساخت و سازهای شهری و صنعتی ، همراه با معایب بسیار زیاد آن را کاهش داده است.
محصولات وارداتی بعلت نداشتن وزن و ضخامت استاندارد و عدم استفاده از لایه ضد UV فاقد کیفیتهای لازم می باشد.
هر چند که قیمت پایین آنها مشتری را ترغیب به خرید می کند ، اما بدلیل نداشتن کیفیت مطلوب عمدتاً پس از مصرف خریدار را پشیمان می کند.
صفحات تخت پلی کربنات شرکت پلیمر طلایی یزد
ورقهای تخت پلی کربنات محصولی منحصر بفرد ،جایگزین شیشه می باشد. این صفحات به خاطر ضریب ایمنی بالا و شفافیت فوق العاده به آهن شفاف معروفند .ازآنجا که به هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی مانند زلزله ، عمده آسیب ها و جراحات وارده به انسان ناشی از شکست شیشه می باشد، استفاده از این محصول به علت مقاومت فوق العاده ،خطرات ناشی از شکست شیشه را به صفر می رساند.شرکت پلیمر طلایی یزد با تولید عرضه محصولاتی بی نظیر با تنوع فراوان طرح و رنگ، ایمنی، آرامش و راحتی شما را در محیط کار و زندگی تضمین می کند..
از این صفحات میتوان در تمامی محل هایی که پتانسیل مواجهه با اصابت های فیزیکی را دارند، استفاده کرد.
سبک بودن این محصول در مقایسه با دیگر ابزار ایمنی باعث سهولت درحمل ونقل و ساخت و ساز آن شده که همین موضوع آنرا در زمره محصولات پر کاربرد در صنایع ایمنی و امنیتی در دو گرید حفاظتی عمومی حفاظتی نظامی تولید می شوند.
از کاربردهای آن می توان حفاظ و تجهیزات مرتبط و شیشه کاری بازداشتگاه و زندانها، اتاقکها و کیوسکهای تجاری و نظامی ،بیمارستانهای روانپزشکی مکانهای نقل و انتقال پول ، بانک ها، طلا و جواهر فروشیها و.... را نام برد.
این ورق ها در ابعاد 2050 × 3050 و از ضخامت 2 الی 16 میلیمتر در شرکت پلیمر طلایی یزد تولید می گردد.
کاربردها:
مصارف ساختمانی - مصارف شهری - مصارف حفاظتی و امنیتی- مصارف صنعت
و بطور کلی در کلیه مواردیکه عملکرد یک شیشه با شفافیت بالا و استحکام مناسب مد نظر باشد می توان بعنوان انتخاب برتر از این محصول استفاده کرد.
مزایا:
شکل دهی آسان در خلاء - مقاوم دربرابر ضربه ، دماهای بالا و پایین و سرایت آتش - قابلیت بازیافت - ثبات رنگ -قابل استفاده در محیط های-نصب سریع و آسان داخلی و بیرونی -عایق حرارتی، صوتی و الکتریکی-سبک (2/1 وزن شیشه)- قوس پذیری سرد(شعاع ایمن آن حدود 175 برابر ضخامت است).




اطلاعات تماس

نام   پلیمر پلیمر طلای یزد
آدرس   ميدان آرژانتين خيابان وزرا خيابان 17پلاك26
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۰:۱۵:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   110
کلمات کلیدی   گلخانه,شیشه نشکن,پلی کربنات جایگزین شیشه,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام