جوشکاری قطعات استیل و آلومینیومی و جوشکاری سیلندر

جوشکاری قطعات استیل و آلومینیومی و جوشکاری سیلندر

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

با سلام
همکار گرامی
ضمن عرض ادب و احترام، به استحضار می رسانیم، این نوشته در رابطه با ارائه خدمات جوشکاری و تسهیل در جست و جوی اینترنتی شما، جهت نیاز به پیمانکار جوشکاری و اجرای انواع فرآیند های آن، تدارک دیده شده و تقدیم حضور می گردد.
تمام فرآیندها و خدمات به شرح ذیل قابل ارائه می باشند:
• جوشکاری انواع آلیاژهای آلومینیوم به روش TIG و MIG
• جوشکاری انواع گریدهای استنلس استیل به روش TIG و MIG و نیز SMAW
• ساخت انواع مخازن و باکس های استنلس استیل و آلومینیومی
• اجرای پایپینگ خطوط آلومینیومی، استنلس استیل و فولاد کربنی
• ساخت انواع تجهیزات قابل ساخت به روش جوشکاری طبق نقشه های دریافتی از کارفرما
• ساخت انواع سازه های صنعتی به روش جوشکاری آرگون، CO2 و الکترود دستی
• اجرای تعمیرات و بازسازی اساسی تجهیزات صنعتی به روش جوشکاری
• و ...
مزیت هایی که لازم است به برخی از آن ها اشاره کنیم:
1) تمامی پرسنل جوشکاری این گروه دارای تجربه طولانی در زمینه جوشکاری تجهیزات صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشند. از این رو در صورت تمایل به اطمینان از صحت عملکرد جوشکاری، مدارک معتبر و کافی تقدیم حضور خواهد شد.
2) تیم طراحی این گروه با بهره گیری از نرم افزارهای مدلینگ و نستینگ، قادر به برآورد دقیق متریال مصرفی و جانمایی پیشرفته و کامپیوتری قطعات جهت استفاده بهینه از مواد مصرفی می باشد.
3) متخصصین مجرب جوشکاری ما، امادگی ارائه هرگونه مشاوره فنی در رابطه با موانع موجود در پروسه ساخت و رفع آن را دارند.
4) تمامی سفارشات قبل از شروع ساخت به لحاظ فنی بصورت دقیق بررسی شده و تمام جوانب آن مانند نحوه فیکسچر بندی، شرایط ماشینکاری قبل و بعد از جوشکاری، اجرای تست های NDT و ... در نظر گرفته می شود. همچنین در حین ساخت تمام اصول مونتاژ، شرایط جوشکاری، کیفیت جوش حاصل شده، تمیزکاری محصول و ... در قالب یک عملکرد خود کنترلی دقیق، مورد بازرسی قرار می گیرند.
5) تجهیزات مورد استفاده جهت جوشکاری نیز بعنوان یک فاکتور اساسی همیشه قابل توجه می باشد. لذا این گروه با بهره گیری از بهترین دستگاه های جوشکاری تا رنج 500 آمپر، کیفیت و صحت جوش را تضمین می نماید.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و نیز مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط ما می توانید به وبسایت گروه صنعتی توسن به آدرس TOSAN-CORP.IR مراجعه نمایید. امید است این مطلب، منشا شروع همکاری مداوم و رضایتبخش بین ما و شما قرار گیرد.
با تشکر
مهندس دهقان




اطلاعات تماس

نام   رضا دهقانی
آدرس   تهران شهر قدس خیابان چمن کوچه سپهر پلاک32
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۰:۱۷:۵۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   93
کلمات کلیدی   جوشکاری قطعات استیل و آلومینیومی و جوشکاری سیلندر,خدمات جوش ارگون,خدمات جوش آلومینیوم,خدمات جوش استیل,ساخت مخازن آلومینیوم,ساخت مخازن استیل,جوشکار آلومینیوم,پیمانکاری و جوشکاری آلومینیوم,ساخت مخازن کربن,تعمیر انواع مخازن,جوش انواع قطعات آلومینیومی,سری کاری انواع قطعات جوش پذیر,خدمات جوش برق و co2,جوشکاری,جوشکاری با کیفیت,جوش انواع,قطعات,استیل,آلومینیومی,سیلندر,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام