ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

ورق آلومینیوم
پانل کامپوزیت آلومینیومی :

پانل کامپوزیت آلومینیومی متشکل از لایه هایی از ورق آلومینیومی در بالا و پائین و مواد پلی اتیلنی غیر سمی در مرکز می باشد که ترکیبی از LDPE و L-LDPE دارای کیفیت شکل پذیری بالاست این ماده دارای قابلیت پردازش بسیار آسان ، پایداری شیمیائی و عملکرد مکانیکی فوق العاده می باشد و نقطه ضعفی ندارد . بنابراین پانل های آلوتایل چنانچه در معرض گرما و یا سرمای شدید قرار گیرند مسطح باقی می مانند . هر دو سطح با درجات پخت متفاوت توسط روش Coil Coating پوشش داده می شود .

پانل کامپوزیت آلومینیومی
پانل کامپوزیت آلومینیومی
* پانل کامپوزیت آلومینیومی مقاوم در برابر آتش :

پانل های مقاوم در برابر آتش آلوتایل متشکل از لایه هایی از ورق آلومینیوم در پائین و بالا ماده مرکب غیر ارگانیک کندکننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه های نانومتری در مرکز پانل می باشد . عیار این ماده که متشکل از اکسیژن مواد ریز غیر طبیعی و انواع زیادی از مواد با تراکم مولکولی بالا است بسیار بالا می باشد . این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوائی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن پانل کامپوزیت آلومینیومی را برطرف می کند بلکه به طور چشمگیری عملکرد دینامیکی قسمتهای خم و یا تا شده پانل را که ضعیفترین بخش یک پانل مرکب آلومینیومی می باشد بهبود می بخشد هر دو سطح با درجات پخت متفاوت توسط روش Coil Coating پوشش داده می شوند .

پانل کامپوزیت آلومینیومی مقاوم در برابر آتش

* پانل کامپوزیت آلومینیومی مقاوم در برابر آتش:

پانل کامپوزیت فلزی زمانی ایجاد می گردد که تعداد زیادی از رولهای آلومینیومی در ابعاد باریکتر به یکدیگر بپیوندد و تشکیل یک پانل آلومینیومی با ضخامت مورد نیاز را بدهند .

دفتر مرکزی: تهران


تلفکس : 88213593 88213592 88213591

وب سایت:http://www.alutileiran.com

وب سایت کارخانه:http://www.alutile.com

ایمیل:info@alutileiran.com




اطلاعات تماس

نام   آلوتایل ابران
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۰:۱۹:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   90
کلمات کلیدی   ورق آلومینیوم,نمای کامپوزیت,ورق کامپوزیت,نمای آلومینیوم,فروش کامپوزیت,ورق,آلومینیوم,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام