نمای آلومینیوم

نمای آلومینیوم

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

نمای آلومینیوم
پایداری فوق العاده نمای آلومینیوم در برابر شرایط گوناگون آب و هوائی :

پانل آلوتایل به وسیله پوشش رزینی PVDF محصول کارخانه PPG آمریکا مشتق شده از KYNAR 500 و HYLAR 5000 دارای ویژگی های ممتازی به لحاظ پایداری در برابر پوسیدگی مواد قلیائی و پودر شدن در اثر اشعه ماورای بنفش گردیده است بنابراین پانل آلوتایل چه زمانی که در معرض گرمای نورخورشید یا در معرض سرمای در حد انجماد مناطق قطبی واقع شود هرگز کیفیت رنگی خود را از دست نمی دهد .

پایداری بالای نمای ساختمان در برابر پوسته شدن رنگ و مسطح بودن پوشش :

نمای آلومینیوم
نمای آلومینیوم
پانل آلوتایل در دمای بالا با مواد سفت کننده ملکولی با عملکرد بالا پیوند می یابد تا به بالاترین سطح از لحاظ پایداری در برابر پوسته شدن برسد . ترکیب شیمیائی چسب بین رنگ و آلومینیوم با استفاده از فن آوری شرکت Henkel آلمان تولید می گردد .

سبکی و پردازش ساده :

نمای کامپوزیت به علت سبکی ( ?/? – ?/? کیلوگرم بر متر مربع ) خود که می تواند منجر به کاهش فاجعه در زمین لرزه ها شود به آسانی قابل پردازش می باشد . سلسله مراتبی همچون بریدن ، تسطیح کردن ، نورد کردن و چند نوع شکل دهی با زاویه قائمه با ابزار ساده نجاری قابل انجام می باشد تا کار نصب پانل سریع و راحت شده و در نتیجه از میزان هزینه ها بکاهد . همچنین قابلیت انعطاف پذیری پانل آلوتایل در ابداع طرح های بدیع کمک زیادی به طراحان کرده است .
دفتر مرکزی: تهران


تلفکس : 88213593 88213592 88213591

وب سایت:http://www.alutileiran.com

وب سایت کارخانه:http://www.alutile.com

ایمیل:info@alutileiran.com




اطلاعات تماس

نام   آلوتایل ابران
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۰:۱۹:۳۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   97
کلمات کلیدی   نمای آلومینیوم,نمای کامپوزیت,ورق کامپوزیت,ورق آلومینیوم,فروش کامپوزیت,نمای,آلومینیوم,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام