فروش خط تولید گاز اکسیژن ونیتروژن

فروش خط تولید گاز اکسیژن ونیتروژن

دسته: صنعت > سایر خدمات

استان: تهران

شرکت پارس کولر به عنوان شرکت دانش بنیان از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری، ارائه دهنده محصولات و خدمات زیر میباشد.

1. یونیت های تولیداکسیژن بیمارستانی AKC: قابلیت نصب در طبقات ساختمان را داشته و بدون صدا و لرزش گاز اکسیژن موردنیاز را تولید می نماید. گاز اکسیژن تولید شده قابل انتقال به شبکه انتقال گاز بیمارستان را داشته و در صورت نیاز قابلیت شارژ کپسول را دارا میباشد.

2. واحدهای تولبد اکسیژن صنعتی: این واحدها با استفاده از تکنولوژی غشایی و جذبی، گازاکسیژن را با خلوص 99.9995% و با ظرفیتهای تا 5000 متر مکعب در ساعت تولید مینماید.

3. واحد های تولید گاز نیتروژن: با توجه به تکنولوژی بکار رفته در طراحی و ساخت، این واحد ها قادرند گاز نیتروژنی مطابق با بالاترین استانداردهای صنایع عذایی اروپا و امریکا تولید نمایند.

4. مشاوره در ضمینه خرید و فروش خطوط تولید اکسیژن و نیتروژن و هیدروژن




اطلاعات تماس

نام   فرشاد پناهی
آدرس   تهران خیابان شیراز شمالی خیابان ونک پلاک 57 طبقه 2 واحد 10
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ ۱۰:۲۰:۱۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   85
کلمات کلیدی   فروش خط تولید گاز اکسیژن ونیتروژن,اکسیژن ساز,اکسیژن,دستگاه تولید نیتروژن,فروش دستگاه اکسیژن,فروش دستگاه نیتروژن,اکسیژن بیمارستانی,اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان,اکسیژن صنعتی,نیتروژن صنعتی,فروش اکسیژن ساز,فروش نیتروژن ساز,فروش دستگاههای تولید اکسیژن,فروش دستگاههای تولید اکسیژن روسی,خریدخط تولیداکسیژن صنعتی,قیمت دستگاه,فروش,خط,تولید,گاز,ونیتروژن,سایر خدمات صنعتی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام