نمایشگر لمسی all in one

نمایشگر لمسی all in one

دسته: لوازم وکالا > صوتی و تصویری

استان: تهران

نمایشگرهای LED لمسی اسپکترون با قابلیت سه کاره بودن خود می تواند سه نیاز شما به PC، تلویزیون و وایت برد را به صورت همزمان و ادغام شده در یک سیستم واحد (All-in-one)، برطرف نماید. این نمایشگرها با ویژگی های منحصر بفرد همچون صفحه نمایش لمسی با استفاده از قلم و انگشت، پخش تصاویر با وضوح و کیفیت Ultra HD، استفاده همزمان شش کاربر مختلف (قابلیت مالتی تاچ)، داشتن پورت های متنوع مانند HDMI، USB، شبکه و ...، امکان اتصال به صورت بیسیم، پخش صدای استریو از طریق بلندگوهای تعبیه شده، قابلیت 4K در برخی از مدل ها، کارکرد به عنوان یک وایت برد ساده و ... سیستم مناسبی جهت استفاده در جلسات دموی محصول و خدمات، جلسات مدیران، سالن های کنفرانس و همایش، کلاس های آموزشی، غرفه های نمایشگاهی و ... می باشد.
شما با استفاده از این سیستم می توانید علاوه بر مرتفع کردن نیاز های خود در یک سیستم یکپارچه، تأثیر جلسات خود در حاضرین را نیز افزایش داده و در نهایت به تمام اهداف خود از برقراری جلسات، به راحتی دست یابید.
این نمایشگرها در چند سری مختلف و در ابعاد گوناگون نظیر 55،65،70،75،98 و 84 اینچ دردسترس بوده و بنا به نیاز شما انتخاب خواهند شد.
برای مشاهده مدل های این نمایشگر به آدرس زیر مراجعه نمایید :
http://www.pfrnco.com/catalog/interactiveled




اطلاعات تماس

نام   شرکت فاطر رسانور
آدرس   تهران نو-خیابان دماوند- بین چهارراه آیت و خاقانی– روبروی ایستگاه BRT ابوریحان-جنب تالار سفیران– پلاک499- طبقه 2-واحد1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۹/۲۹ ۰۶:۳۵:۰۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   580
کلمات کلیدی   نمایشگر لمسی all in one,نمایشگر لمسی,نمایشگر LED,نمایشگر LED هوشمند,نمایشگر LED لمسی,LED هوشمند,LED لمسی,LED لمسی هوشمند,نمایشگر All in one,ال ای دی هوشمند,وایت برد هوشمند,وایت برد لمسی,ال ای دی هوشمند لمسی,ال ای دی لمسی,نمایشگر LED با صفحه لمسی,نمایشگر,لمسی,all,in,one,صوتی تصویری,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام